Casa de bijuterie Pomellato îl introduce pe starul C-pop Roy Wang drept ambasador global de imagine

Scris de Cătălina Teodorescu
Publicat la data de: 29-07-2025

în: JewelsThe Famous

Roy Wang Pomellato

Brandul Italian de bijuterie Pomellato îl anunță pe artistul Roy Wang drept cel mai nou ambasador de imagine al casei. Wang este un tânăr pop-star aflat în plină ascensiune – la cei 24 de ani ai săi, are deja peste 95,9 milioane de urmăritori pe Instagram, Douyin, Xiaohongshu, și Weibo, dintre care ultimele trei sunt platforme de socializare extrem de populare în Asia.

Roy Wang a devenit faimos alături de trupa TFboys, un grup de C-pop (muzică pop chinezească). Anunțul că acesta devine ambasador global de imagine pentru Pomellato coincide cu cel al debutului unui turneu național al trupei. Wang va deveni cel mai tânăr artist care va susține un show pe Stadionul Național din Beijing. O altă premieră în cariera lui Wang este rolul de ambasador de imagine – este primul de acest gen pentru tânărul artist, cu toate că în trecutul apropiat, acesta a mai colaborat cu alte branduri de lux, precum brandul elvețian Bally sau casa de bijuterie Chopard.

Roy Wang Pomellato

„Roy Wang întruchipează spiritul Pomellato – puternic dar rafinat, contemporan, dar atemporal”, spune Boris Barboni, Chief Marketing & Produc Officer pentru Pomellato. „Viziunea lui artistică și dedicarea sa pentru a produce schimbări în bine pe lume rezonează cu filozofia noastră de brand”.   

La rândul său, Wang a declarat: „De când eram mic am fost atras de modul în care tradiția se intersectează cu inovația – ceva ce brandul Pomellato reușește să capteze cu eleganță. Acest parteneriat se simte ca ceva natural, pentru că împărtășim aceeași viziune: încurajarea oamenilor să își urmeze propriul drum, respectând în același timp frumusețea unei estetici atemporale”.  

Anunțul că Roy Wang devine ambasador global de imagine pentru Pomellato este acompaniat de o campanie care a fost fotografiată de Chen Man, una dintre cele mai influente fotografe de origine chineză. Arta ei este adesea comparată cu cea a lui Annie Leibovitz. Chen Man a lucrat alături de brandul Pomellato și pentru expoziția pe care casa de bijuterie italiană a organizat-o în Shanghai anul trecut. În cadrul campaniei, Wang poartă piese din colecția Iconica, prin care brandul Pomellato își promovează originile milaneze, aceasta fiind inspirată de designul modernist al orașului Milano.