Rihanna a lansat un ruj de 500 de dolari

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 12-09-2022

în: Beauty

Rihanna

Cu ocazia celei de-a 5a aniversări, Fenty Beauty, brandul cântăreței Rihanna, lansează un ruj de 500 de dolari, ce are o carcasă încrustată cu 975 de cristale Swarovski aplicate manual.

Lansat pe 12 septembrie pe site-ul Fenty Beauty, carcasa este limitată la 100 de exemplare și vine cu un certificat de autenticitate, completat cu semnătura lui Rih și un autocolant holografic Swarovski. Oferta opulentă poate fi completată cu rujul semi-mat Fenty Icon al brandului, disponibil în prezent în 10 nuanțe.

Dezvoltat în parteneriat cu LVMH, Fenty Beauty s-a născut pe 8 septembrie 2017. Brandul s-a lansat cu 40 de nuanțe de fond de ten (o gamă revoluționară la acea vreme), împreună cu stick-uri de contur, iluminator, pudră, primer, hârtie absorbantă și pensule.

Ca toate lucrurile realizate de Rihanna, colecția a avut un succes nemaipomenit. În 2017, puține branduri au oferit fonduri de ten cu o paletă atât de variată de nuanțe care se potriveau atât pentru cele mai palide tonuri ale pielii, cât și pentru cele mai închise la culoare. Astfel, Fenty Beauty a umplut acel gol pe piață, împingând consumatorii să se întrebe: de ce nu fac asta toate mărcile de cosmetice?

„Efectul Fenty” a pus stăpânire rapid, iar companiile concurente s-au grăbit să-și extindă gamele de nuanțe. De atunci, Fenty 40 a devenit standardul de aur pentru orice brand de machiaj de top. De fapt, până în prezent, Rih a adăugat 10 nuanțe suplimentare la gama Pro Filt’r, rotunjind gama la 50 de variante.

Opțiunile de machiaj mai bune pentru toată lumea este cu siguranță un motiv de sărbătoare. La mulți ani, Fenty Beauty!

Energy Expo 10-13 octombrie