Chopard a anunțat că supermodelul Bella Hadid a fost numit noul său Ambasador Global. Numirea sa în această poziție marchează un moment important atât pentru model, cât și pentru brandul de lux. Cu o moștenire de peste 160 de ani, devotamentul Chopard pentru măiestrie, abordarea de pionierat a sustenabilității, generozitatea cuprinzătoare și angajamentul de a răspândi valori pozitive și Joie de Vivre au adus brandului o poziție unică în peisajul luxului.
Bella Hadid va fi prezentată de brandul elvețian de lux în cadrul unei campanii de publicitate video și foto de toamnă intitulată „Sculpted by Light”, care prezintă colecția de bijuterii Chopard „Ice Cube”. În cadrul acestei campanii, Chopard va lansa un choker și o manșetă cu diamante, ca parte a colecției.
Grația și efervescența Bellei Hadid au fost încadrate în șase imagini uimitoare. Campania a fost realizată de fotograful și regizorul britanic de modă Charlotte Wales. Cu părul ținut elegant pe spate și îmbrăcată în look-uri sofisticate, elegante, Bella Hadid emană încredere și feminitate. Ea întruchipează perfect eleganța și Joie de Vivre ale colecțiilor Chopard Haute Joaillerie, Happy Hearts, Happy Sport, Happy Diamonds, Ice Cube și Alpine Eagle. Aceste noi imagini hipnotizante înfățișează măiestria rafinată a Chopard într-o lumină nouă și răcoritoare și exaltă farmecul intrigant al Bellei Hadid.
Chokerul și manșeta din colecția capsulă Ice Cube au fost realizate la atelierul de Chopard. Un reprezentat al brandului a declarat că fiecare cub este modelat individual de un artizan bijutier și variază în înălțime. Rezultă astfel un profil în relief care evocă clădirile de înălțimi diferite dintr-un orizont urban. De aici și utilizarea peisajului unei clădiri urbane în campania publicitară.
La fel ca toate bijuteriile și ceasurile Chopard, colecția este realizată din aur provenit și produs în mod etic. Brandul de lux a menționat că Ice Cube a fost prima colecție în care compania și-a început eforturile sustenabile.