
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”. Noua colecție celebrează stilul corporate și sofisticarea feminină. Zoë Kravitz, actriță și regizoare, a fost anunțată anul trecut drept brand ambasador pentru Jessica McCormack, un label de bijuterii londonez.
Campania „Rush Hour”, a cărei denumire este inspirată de numele celebrului film de acțiune/comedie din 1998, în care au jucat Jackie Chan și Chris Tucker, a fost filmată în interiorul emblematicei Senate House din districtul Bloomsbury al Londrei. Această locație cu arhitectură Art Deco a servit de asemenea drept decor pentru filme precum „No Time to Die” sau „The Dark Night”.
Jessica McCormack descrie colecția „Rush Hour” drept o linie de bijuterii menite să țină piept tensiunilor din sala de conferințe, dar și momentelor off-duty. Purtate fie cu blazere smart, fie cu jeanși și tricouri, piesele din cadrul acestei colecții își mențin eleganța, dovedind că bijuteriile fine pot fi purtate în orice context. Un omagiu adus femeilor din zona corporate, colecția îmbină designul contemporan cu un aer de female empowerment.
Colecția „Rush Hour” include 26 de piese cu prețuri începând de la 3.550 de dolari. Bijuteriile sunt realizate din aur alb și galben, cu accente din perle și diamante. Formele sunt fluide, sculpturale, mulându-se organic pe formele naturale ale corpului. Un standout al colecției este colierul „Curve Diamond Torque”, care include un diamant de 8,10 karate montat pe o bază din aur alb ce se curbează elegant de jur împrejurul gâtului.