Lanvin dezvăluie ultimul capitol din Character Studies, o serie de campanii independente de colecții și sezoane, create din dorința casei de modă de a-și spune povestea într-o manieră aparte.
Lansată acum doi ani, inițiativa Character Studies se traduce printr-o serie de portrete realizate de legendarul fotograf Steven Meisel. Aceste portrete explorează inima brandului Lanvin, cea mai veche casă de modă haute couture franceză.
Acest proiect se diferențiază de campaniile clasice, sezoniere, menite să promoveze un look sau un produs, și se focalizează în schimb pe cimentarea imaginii atemporale a brandului, pe punerea în prim-plan a ADN-ului său și a tradiției care îi stă în spate. Imaginile sunt un mix între portrete statice sau în mișcare și ilustrează într-o atmosferă intimă și elegantă esența casei de modă Lanvin – sofisticare, autenticitate, și un focus pe individualitate.
În capitolul final al campaniei Character Studies, modelul Raquel Zimmermann, o figură recurentă în cadrul proiectului, apare alături de o serie de alte personaje, portretele punând în evidență importanța pe care o are pentru casa Lanvin captarea esenței persoanelor reale. Deși păstrează același aer precum iterațiile din trecut, această nouă campanie se diferențiază printr-un element-cheie: introducerea culorii. Dacă până în prezent portretele erau redate exclusiv în alb și negru pentru a sugera ideea de simplitate elegantă, de data aceasta tușe de culoare își fac discret apariția, adăugând multidimensionalitate și un boost de dinamism. Noua serie de portrete este inspirată de schițele creionate de Jeanne Lanvin, fondatoarea casei de modă.
Capitolul final al campaniei Character Studies vine într-un moment-cheie pentru brandul francez, care tocmai l-a adus la cârma creativă pe Peter Copping, în calitate de director artistic. Numirea lui Copping în această funcție marchează un nou capitol pentru Lanvin, iar campania vine ca o ilustrare a echilibrului dintre tradiție și noutate, prin melanjul dintre referințele la schițele fondatoarei și anticiparea primei colecții ale lui Peter Copping pentru Lanvin, care va fi prezentată la începutul anului 2025.
Prin simplitatea lor sofisticată, seria de portrete captează esența viziunii Lanvin: un brand care pune valoare pe măiestria artizanală, pe eleganță și autenticitate, mai degrabă decât pe trenduri superficiale sau imagini care provoacă controverse.