Tom Holland devine imaginea Prada Beauty și a parfumului Paradigme, o esență care răstoarnă normele parfumeriei

Scris de Cătălina Teodorescu
Publicat la data de: 01-08-2025

în: BeautyThe Famous

Prada Paradigme Tom Holland

Actorul Tom Holland, cunoscut pentru rolul său din filmele „Spiderman”, este noul ambasador global de imagine pentru Prada Beauty. Colaborarea debutează cu campania de lansare a parfumului masculin Paradigme, o esență care dă peste cap codurile clasice ale parfumeriei.

Prada Paradigme rescrie regulă clasice de structură ale unui parfum. În principiu, o aromă este construită pe trei trepte – note de bază, note de mijloc și note de vârf, cele din urmă fiind primele care pot fi simțite odată ce parfumul este pulverizat. În schimb, în cazul Paradigme, primele care pot fi simțite sunt notele de bază, ce în acest caz sunt balsam de Peru, benzoin și lemn de guaiac. Nota de mijloc este bourbon geranium, iar cea de vârf este floarea de bergamotă. Parfumul este unul fresh, dar clasic, cu un aer neconvențional, care își propune să rescrie codurile masculinității clasice, aducând-o în contemporan. Esența este încapsulată într-un flacon din sticlă verde, un alt element care se abate de la normă, parfumurile bărbătești venind cel mai adesea în flacoane albastre sau bleumarin.

„Am rezonat foarte puternic cu ideea că există și alte moduri de a face lucrurile”, spune Tom Holland legat de campania a cărui star este. „Ca oameni tineri, trăim într-o lume care se schimbă rapid zi de zi, iar gândul că există diverse noi moduri de a aborda lucrurile este o manieră excelentă pentru a înfrunta provocările pe care viața ni le aruncă în fiecare zi. Genul acesta de gândire promovează ideea că schimbarea este bună, atâta vreme cât este în bine”.

Prada Paradigme Tom Holland

Campania de promovare a parfumului Prada Paradigme a fost regizată de Thomas Vinterberg și îl are în centru pe Tom Holland care apare într-o serie de imagini ce se află la intersecția dintre universul cinematografiei și cel al modei. „Adesea, campaniile pentru parfumuri masculine sunt despre bărbați care își scot cămașa și virează volanul mașinii pe marginea unui munte, sau ceva de genul acesta”, spune Holland. „Nu am fost niciodată interesat să mă afișez în astfel de maniere”. Din acest motiv, actorul s-a declarat extrem de entuziasmat să colaboreze cu Vinterberg, regizor nominalizat în trecut pentru un premiu Oscar. Rezultatul este o campanie al cărei vibe rezonează cu cel al parfumului – contemporan, necomplicat și extrem de stylish.