
Moroccanoil, brandul care a revoluționat industria de frumusețe prin lansarea iconicului tratament pentru păr, pe bază de ulei de argan, lansează în România o ediție în serie limitată a Moroccanoil Treatment, creată exclusiv pentru a celebra parteneriatul oficial cu Eurovision 2025. Noul produs este lansat sub sloganul BE AN ORIGINAL, un mesaj ce marchează energia vibrantă a comunității Eurovision și care încurajează individualitatea, creativitatea și curajul de a fi autentic.
Ediția specială dedicată pieței din România vine cu un ambalaj personalizat, decorat cu drapelul țării, și conține uleiul tratament în sticlă de 100 ml și, bonus, un alt recipient de tip travel-size, de 25 ml.
„Suntem încântați să aducem în România această ediție de colecție, într-un moment în care celebrarea creativității, diversității și a autenticității este mai relevantă ca niciodată. Moroccanoil este despre frumusețe cu suflet – și nimic nu exprimă acest spirit mai bine decât Eurovision,” declară Diana Baicu, co-fondator Top Line, compania care distribuie în exclusivitate brandul Moroccanoil în România.
Moroccanoil Treatment este baza perfectă pentru orice tip de coafură, combinând beneficiile de stilizare și îngrijire într-un singur produs emblematic. Recunoscut drept uleiul de păr nr. 1 în SUA, tratamentul oferă netezire de durată, crește strălucirea părului cu până la 118%* și reduce timpul de uscare, lăsând părul mătăsos, ușor de coafat și profund hrănit.
Ediția limitată Moroccanoil – BE AN ORIGINAL este disponibilă pe www.topline.ro, în magazinul Top Line (Bd. Regina Maria 14, București) și în saloanele partenere Top Line din întreaga țară.