Alexandra Badea, despre cum se distrează tinerii în Capitală cu Nuit Sociale

Scris de Ozana Mazilu
Publicat la data de: 23-08-2019

în: The Famous

Nuit Sociale a demarat, în 2015, un concept ce presupune o serie de evenimente exclusiviste cu un vibe fresh, unde oamenii socializează și se distrează în locații inedite. De atunci, surprizele se țin lanț din partea organizatorilor care propun idei din ce în ce mai originale. În continuare, am discutat cu Alexandra Badea, parte din echipa Nuit Sociale, despre cum a intrat în acest proiect și cum a ajutat la evoluția acestuia, dar și despre pasiunile ei.

Cum ți-ai descoperit pasiunea pentru organizarea de evenimente și cum ți-ai început activitatea în acest domeniu?
Aș putea spune că pasiunea m-a găsit pe mine. Primul eveniment pe care l-am organizat a fost în liceu, în 2008, când am făcut parte din echipa organizatoare a Balului Bobocilor, a Liceului „Jean Monnet”. Din 2014, după ce am cochetat cu evenimentele în cadrul organizațiilor studențești (Clubul de Cultură USASE, ADVICE-young creatives at work), am început să mă interesez în mod particular de evenimente de cultură și artă. Am lucrat pentru evenimente precum Romanian Design Week – acesta fiind și primul meu proiect mare –, Bucharest Art Week și AUTOR – Târgul Internațional de Bijuterie Contemporană, cât și AUTOR – Contemporary Jewelry Magazine.

Ce studii te recomandă?
Sunt economistă la bază, absolventă a Facultății de Administrarea Afacerilor, cu predare în limbi străine, din cadrul Academiei de Studii Economice București. Ulterior, din nevoia de a aprofunda subiecte legate de comunicare și relații publice, am aplicat și am și absolvit Facultatea de Comunicare și Relații Publice din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative București, în anul 2016.

Cum ai intrat în echipa Nuit Sociale și cu ce ai contribuit până acum în cadrul acesteia?
Din octombrie 2015 am început să ies la evenimentele Nuit Sociale. În primăvara lui 2016, când îmi finalizam lucrarea de disertație și lucram pentru Uber, am fost cooptată în echipa Nuit Sociale de Dan Stoicovici și Andrei Nistor. Având experiență în relații publice și social media, am preluat imediat partea aceasta a business-ului, ocupându-mă totodată și de vânzări. Împreună cu echipa Nuit Sociale, din 2016 organizăm și evenimentele gourmet, denumite sugestiv Appétit Social.

Cum ți-ai propus să ajuți la dezvoltarea acestui brand în viitor?
Am căutat să aduc o energie nouă încă de la început: happening-uri, concepte, atât pe partea de marketing, cât și pe cea de PR și social media. Suntem o echipă și fuzionăm foarte bine între noi, avem des ședințe de brainstorming în care construim pe ideile fiecăruia. Am crescut împreună, iar anul acesta, care marchează patru ani de Nuit Sociale, formăm o frumoasă echipă de șapte oameni pasionați: Dan, Andrei, Alexandra, Cristina, Robert, Sorin și cu mine. 

Ce alte activități, hobby-uri, proiecte, în afară de Nuit Sociale, ai sau plănuiești să demarezi pe viitor?
Pasiunile mele se învârt în jurul artelor frumoase – fotografie, muzică, cinematografie, modă, artă (în special Art Deco) și cultură. Ca hobby, îmi place să experimentez în bucătărie tot felul de rețete și preparate, iar în călătoriile mele mereu testez mâncărurile tradiționale locului. Dacă la început a fost o pasiune să experimentez cum funcționează social media, acum o fac ca pe un business și e uimitor să vezi cum reacționează lumea la toate fluctuațiile politico-culturale pe rețelele sociale. Studiez în fiecare zi tendințe și noile tehnologii pe canale precum Instagram sau Facebook, iar dacă ai curajul să te joci un pic, poți obține rezultate uimitoare ca brand în mediul online.

Cum se distrează tinerii în Capitală? Ce ar trebui adus nou în acest segment sau ce lipsește?
Categoric avem un public în căutare de altceva, diferit de ce se întâmpla în anii ‘90, deși conceptul în sine a rămas același: ieși în oraș, te întâlnești cu prietenii, socializezi, bei un cocktail și asculți muzică bună. Ingredientul care dă savoare întregului concept este experiența: trebuie să îi oferi publicului mereu ceva nou, inedit, special, mai ales celor din segmentul tânăr, care formează un public destul de imprevizibil.

Ce înseamnă luxul pentru tine?
Luxul nu este ușor de definit. Luxul ține atât de educație, cât și de statutul social al fiecăruia. Luxul pentru mine înseamnă acel savoir-vivre, o etichetă personală aflată între exclusivism și acces la calitate, fie că vorbim despre oameni sau lucruri și experiențe.

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands