Notorious Stories – Despre autenticitate și parfumerie de nișă

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 07-06-2022

în: It happened

Notorious Stories

Cea de-a șasea ediție “Notorious Stories” a avut loc pe 23 mai, la Opera Română, și a reunit oameni de afaceri, jurnaliști, branduri de lux, dar și iubitori de frumos, eleganță, stil și parfumuri de nișă. Evenimentul a fost organizat de Izabela Corina Juncu, care este  fondatoarea proiectului Notorious Stories și este printre puținii consultanți în parfumerie de nișă din România.

Notorious Stories

Tematica evenimentului s-a axat pe autenticitate și parfumerie de nisă. În atmosfera elegantă a Operei Române, care a găzduit pentru a doua oară acest tip de eveniment, casa de parfumuri Chopard a lansat două noi arome, iar binecunoscutul brand FREYWILLE și-a etalat cea mai nouă colecție de bijuterii.

De asemenea, printre participanți s-au numărat  Moth and Rabbit, un brand de parfumuri experimental, din Berlin, ce își propune să transcrie în experiențe olfactive emoții și povești, dar și Grown Alchimist cu produse revoluționare în materie de formule anti-aging. 

Notorious Stories

”Parfumeria este domeniul meu de suflet, consider că parfumul este un puternic diferențiator, un <<statement>>, este cel care creează prima impresie, chiar înainte de a oferi o carte de vizită. În plus, acesta împreună cu îmbrăcămintea bespoke și bijuteriile de calitate  contribuie la consolidarea unui brand personal pe care fiecare membru al comunității noastre și-l poate construi în felul său, astfel încât să rămână întipărit în memoria interlocutorii săi. Am creat acest club pentru persoanele care cunosc importanța acestor aspect atât în viața cotidiană, cât și în cea de business, care pun accent pe autenticitate și calitate” , a declarat Izabela Juncu, fondatoarea Notorious Stories.

Notorious Stories

Accesul la eveniment s-a putut face doar în baza unei invitații nominale, clubul Notorious Stories fiind unul exclusivist, adresat iubitorilor de parfumuri de nișă și branduri de lux.

În toamna anului trecut, tot în cadrul Operei Române, s-a lansat și cardul Notorious Stories, un card în ediție limitată ce oferă acces la case de parfumuri din Paris, dar și prețuri speciale și beneficii la o mulțime de produse și servicii de lux din mai multe domenii.