
Clé de Peau Beauté anunță că actrița Nicole Kidman este noua lor ambasadoare de brand. Creată în 1982 în Japonia, compania este una dintre cele mai apreciate branduri de beauty de lux la nivel internațional.
„Renumită pentru prezența sa memorabilă pe ecrane dar și în afara lor, precum și pentru susținerea sa ferventă față de cauze ce susțin drepturile femeilor, Nicole Kidman împărtășește viziunea Clé de Peau Beauté – un univers în care inteligența, spiritul artistic și pasiunea sunt convergente”, declară reprezentanții brandului.
Cariera lui Nicole Kidman se întinde pe mai bine de 40 de ani. Rolul său de breakthrough a fost în filmul „Dead Calm” din 1989, iar apoi a devenit un nume mainstream când a jucat alături de Tom Cruise, pe atunci soțul său, în „Days of Thunder” (1990). Printre cele mai apreciate filme ale sale se numără „To Die For” (1995), „Moulin Rouge!” (2001) și „The Hours” (2002), dintre care pentru cel din urmă a fost premiată cu un Oscar la categoria „Cea mai bună actriță într-un rol feminin”. Alte roluri importante ale lui Kidman au fost în filmele in „Cold Mountain” (2003), „The Others” (2001) și, cel mai recent, în „Babygirl” (2024). Pe micile ecrane, a jucat în „Big Little Lies” (2017–2019), pentru care a fost nominalizată la Premiile Emmy, în „The Undoing” (2020) și „Nine Perfect Strangers” (2021). Pe lângă proiectele de actorie, Kidman a fost implicată în procesul de producție a numeroase pelicule prin compania sa, Blossom Films. Este de asemenea United Nations Women Goodwill Ambassador, militând pentru drepturile femeilor și pentru educație, oportunități economice și protecția acestora.
„Suntem de părere că o persoană este radioasă nu numai datorită aspectului exterior, ci prin puterea interioară care o face să aducă schimbări în bine pe lume. Nicole exemplifică perfect acest lucru – călătoria sa prin viață care este una inspirațională și pune în evidență pasiunea ei” spun reprezentanții Clé de Peau Beauté legat de decizia de a o numi pe Nicole Kidman ambasador de imagine.
La rândul său, actrița a declarat: „Sunt încântată să mă alătur familiei Clé de Peau Beauté. Sunt inspirată de tenacitatea companiei de a celebra frumusețea naturală care se întrevede în toate aspectele vieții unei persoane. Sunt nerăbdătoare să descopăr tot ce putem crea împreună”.
Clé de Peau Beauté face parte din linia de produse de lux a companiei japoneze Shisheido și se poziționează ca un brand ultra-high-end la nivel global. Din portofoliul Clé de Peau Beauté fac parte atât produse de skincare, cât și produse de make-up. Brandul este focalizat pe îmbinarea științei de top japoneze cu eleganța tipic franțuzească, pentru a debloca frumusețea naturală a pielii.