Prada lansează o gamă de produse de îngrijire și machiaj sub sigla Prada Beauty

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 03-08-2023

în: Beauty

Prada Beauty

Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.

Portofoliul de produse de îngrijire a pielii Prada Beauty include produse de bază de înfrumusețare, cum ar fi un ser, o cremă hidratantă și un produs de curățare; în timp ce gama de produse de make-up cuprinde o gamă de farduri de ochi în nuanțe de maro, auriu, portocaliu și violet; împreună cu un fond de ten și rujuri mate.

Prada Beauty

Colecția de produse de machiaj beneficiază de finisaje și texturi „hiper-extreme”, cum ar fi nuanțe mate bogat pigmentate și folii metalice, care promit o aplicare curată și precisă. Toate ambalajele produselor sunt prevăzute cu logo-ul triunghiular semnat de Prada.

Campania de lansare a Prada Beauty a fost o provocare pentru relația pasionaților de frumusețe cu machiajul, întrebând publicul larg pe Instagram: „Este maro noul roșu?”. Brandul a apelat la make-up artistul Lynsey Alexander pentru a se ocupa de inovațiile în materie de ten. „Obiectivul principal este acela de a evidenția, celebra și potența, mai degrabă decât de a masca și acoperi”, a declarat Alexander într-un comunicat de presă.

Prada Beauty

Prețurile produselor variază de la 35 de dolari SUA la 360 de dolari SUA și pot fi achiziționate de pe site-ul companiei. Prada Beauty nu se va lansa în mod oficial ca marcă de sine stătătoare până în ianuarie 2024.