Netflix, 24 de nominalizări la Oscaruri. Cât a cheltuit pe promovare?

Scris de Luxury
Publicat la data de: 06-02-2020

în: The Famous
Netflix

Gigantul de streaming Netflix este într-o competiție acerbă cu marile studiouri de la Hollywood pentru prestigioasele premii Oscar.

Netflix are cele mai multe nominalizări în ediția din acest an a Premiilor Oscar. Compania este în cursă cu 24 de nominalizări pentru șapte filme, inclusiv la categoriile „Cel mai bun film” și ”Cel mai bun regizor”.

Când vine vorba de promovarea propriilor producții, compania de streaming are la dispoziție un buget generos. Reprezentanți ai industriei filmului estimează că Netflix a cheltuit peste 100 de milioane de dolari pentru promovarea filmelor „The Irishman” și „Marriage Story”, potrivit Wall Street Journal. Banii sunt folosiți pentru promovarea filmelor cu scopul de a obține premii la cele mai importante ceremonii din industrie. În mod normal, un studio de film investește între 5 și 20 de milioane de dolari pentru asemenea tip de campanie.

„Nu cred că facem ceva ce nu face și altcineva”, a spus Scott Stuber, head of original films al Netflix. Obținerea unui premiu Oscar ajută compania să atragă actori faimoși și să-și crească baza de consumatori de servicii streaming.

Netflix a câştigat primul său premiu Oscar în 2018, când filmul “Icarus” a obţinut premiul pentru cel mai bun documentar.

Gala anuală de decernare a premiilor Oscar are loc pe 9 februarie (dimineaţa zilei de 10 februarie în România) la Hollywood.

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands