Nomo Soho lansează prima experiență hotelieră NFT din America

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 20-05-2022

în: NewsTravel

Nomo Soho

Era inevitabil ca, în spațiul de călătorie, să apară un hotel care lansează un NFT, iar Nomo SoHo este acel hotel. Hotelul Manhattan și compania sa-mamă, firma de investiții Sapir Corp Ltd. („Sapir”), au lansat o experiență de călătorie organizată, folosind platforma și tehnologia SolidBlock, NFTstays, o selecție de NFT special organizate, cu trei până la șase- sejururi.

Nomo Soho

Oaspeții care rezervă aceste pachete vor avea acces la tarife exclusive doar prin achiziționarea unui NFT care ilustrează o parte recunoscută a hotelului Nomo Soho, cu 26 de etaje și 264 de camere, care se întâmplă să fie cea mai înaltă clădire din SoHo. Opțiunile NFT includ The Lovewall din NoMo Kitchen și „The Tunnel of Love”, arcada emblematică a hotelului de la intrarea principală. Pachetele NFT încep cu sejururi de trei nopți și au un preț de la .41 ETH, care la lansare este evaluat la 836 USD. În tandem cu camerele de lux, cu ferestre imense și facilități de lux, beneficiile suplimentare la rezervarea unui NFT includ check-out târziu, mic dejun gratuit, facilități de bun venit și multe altele.

Nomo Soho

Mișcarea de a oferi NFT-uri, inclusiv sejururi la hotel, urmează dezvoltării recente de către Sapir a Arte by Antonio Citterio, un condominiu tip boutique de lux pe malul oceanului din Surfside, Miami, unde o vânzare de condominiu de 22,5 milioane de dolari în iunie 2021, folosind criptomoneda, a doborât mai multe recorduri în Miami, fiind primul dezvoltator care a facilitat o tranzacție cu criptomonede, cel mai scump preț pe metru pătrat pentru un penthouse vândut în Surfside și al doilea cel mai mare din Miami Beach din 2017.