
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului. Pentru a marca momentul, cei de la Chloé au invitat-o pe Claudia Schiffer să se alăture campaniei, aceasta fiind nu numai unul dintre cele mai mari supermodele din industria modei încă din anii ’90, ci și o prietenă apropiată a casei de modă, cu care a mai colaborat în trecut.
Campania „Chloé à la Plage” a fost fotografiată de David Sims, iar denumirea sa a fost inspirată de filmele regizorului Eric Rohmer a căror acțiune se petrece în locații idilice din sudul Franței. Într-un omagiu adus esteticii lui Rohmer, campania abordează aceleași tematici precum multe dintre filmele sale, printre care dragostea față de natură, dorința și iubirea, explorând plăceri senzoriale și captând esența frumuseții verii.
Colecția „Chloé à la Plage” evocă romantismul unei veri petrecute la malul mării. Siluetele sunt diafane și aerate, iar croielile și materialele sunt fluide, cu accent pe voalurile din mătase, detaliile din dantelă și aplicațiile de broderie engleză.
Claudia Schiffer încapsulează perfect senzualitatea colecției și vibe-ul nonșalant al unei zile petrecute la plajă. „Claudia a avut dintotdeauna acel aer de feminitate transgenerațională care definește brandul Chloé”, a spus Chemena Kamali. „Când am întâlnit-o pentru prima dată, am fost dată pe spate de frumusețea ei naturală și de autenticitatea pe care o emană. Blândețea ei, încrederea în sine și spiritul său liber sunt cu adevărat o inspirație. Pentru mine, vara este o stare de spirit, o formă de escapism, de libertate și de lipsă de griji, iar Claudia aduce în mod natural această conexiune emoțională cu ideea de vară, plină de veselie și de intimitate”.
Colecția „Chloé à la Plage” este disponibilă în magazinele Chloé și online, începând cu data de 7 mai 2025, precum si în cadrul unor boutique-uri dedicate Chloé din Saint-Tropez, Capri și Monte Carlo.