
Actorul britanic Theo James este starul celei mai noi campanii a brandului de încălțăminte de lux Church’s. În cadrul campaniei, care pune în prim-plan colecția pentru sezonul primăvară 2025, Theo intră în rolul unui gentleman englez, un look clasic pe care brandul îl reimaginează într-un context actual.
Compania Church’s a fost fondată în 1873, fiind una dintre cele mai vechi și distinse labeluri de încălțăminte de lux din Anglia. Din 1999, este parte a Grupului Prada. Stilul clasic englez este un element-semnătură al designului Church’s. De altfel, și alte campanii din trecut au mizat pe această tematică. În iunie 2024, brandul a lansat o campanie de publicitate globală sub direcția creativă a lui David James și lentila fotografului Poynter, construită în jurul unui decor tipic englezesc: campania a fost fotografiată la St. Giles House, casa earl-ului de Shaftesbury, localizată în East Dorset, Anglia. De asemenea, tot anul trecut, actorul Harry Lawtey a întruchipat un rol similar, în campania ce a marcat aniversarea de 50 de ani a Church’s, care a fost fotografiată într-un conac din secolul al XVIII-lea din Buckinghamshire, faimos pentru faptul că a apărut în celebrul film „A Clockwork Orange” regizat de Stanley Kubrik, și în filmul „Another Country”, regizat de Marek Kanievska în 1984.
În campania actuală, Theo James joacă rolul unui gentleman modern, care își accesorizează ținutele cu pantofi stil brogue sau cu loaferi eleganți din piele întoarsă. Acest look, pe care actorul îl întruchipează cu eleganță, nu îi este unul străin – Theo James joacă pentru moment în serialul „The Gentlemen”, produs și difuzat de Netflix, rolul lui Edward “Eddie” Horniman, un ofițer american al Națiunilor Unite care moștenește pe neașteptate vastele domenii rurale ale tatălui său. În serial, personajul Eddie trece de la stilul relaxat american la cel al unui gentleman englez, pentru a-și asuma poziția de duce. Cu aceeași ușurință, Theo James își intră în rol în campania Church’s pentru primăvară 2025.