Campania #MyOwnStory de la Coccinelle pune accentul pe individualitate

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 09-05-2024

în: Fashion

Coccinelle

Un caleidoscop de nuanțe, de la apus și până la răsărit, ce reflectă complexitatea emoțiilor umane. Acest concept a fost punctul de pornire pentru noua campanie Coccinelle primăvară-vară 2024, concepută sub direcția creativă a Annei Dello Russo și a lui Giampaolo Sgura. Aflați la cea de-a cincea colaborare cu brandul, cei doi au ales să mizeze pe expresivitatea culorilor și au explorat și documentat viețile a șase non-modele, astfel încât să ne ofere o privire în viața unor persoane reale, autentice, cu varii aspirații, vârste și identități culturale.

Rezultatul este o poveste cu șase personaje: Gloria, Ying, Karin, Mattia, Franchesca și Violetta, care sunt diferențiate, dar și unite, prin individualitatea lor. Campania #MyOwnStory rezonează astfel cu orice persoană, indiferent de backgroundul său.

Coccinelle

Captate prin lentila camerei lui Giampaolo Sgura și stilizate de Anna Dello Russo, privirile celor șase femei sunt voit nefiltrate, devenind punctul focal al imaginilor. Aerul de putere și feminitate e completat de gestul instinctiv de a-și păstra gențile cât mai aproape de corp, mereu la îndemână, precum un aliat de nădejde.

Printre piesele-cheie ale colecției actuale Coccinelle se numără geanta Snuggie, un model super-light și unisex, geanta Dew, o poșetă de umăr versatilă, disponibilă în variante din piele sau pai, și geanta Magie, cu margini soft, rotunjite, perfectă pentru orice activitate de zi cu zi.

În aceeași cromatică pastelată, linia de bijuterii și cea de încălțăminte vin să completeze colecția de genți, creionând imaginea-semnătură a brandului Coccinelle, o apariție effortlessly smart. Pastelurile sunt complimentate de flash-uri de verde crud, bleu delicat, roșu cărămiziu și oranj stins, cu inserții neașteptate de negru absolut.

Coccinelle

„Pentru cel de-al doilea episod al campaniei #MyOwnStory am continuat să ne raportăm la viața autentică de zi cu zi, la emoțiile și la realitatea persoanelor reale, aducând astfel un omagiu simplității și unicității fiecărei persoane de pe acest Pământ”, spun Anna Dello Russo și Giampaolo Sgura.

Rezonanța acestui mesaj este întărită de clipul de promovare al campaniei, ce mizează pe puterea estetică a imaginii alb-negru. Cele șase protagoniste sunt filmate într-un stil cinematografic neorealist, vorbind despre ele însele pe un fundal calm & cozy, într-un apartament cu lumină difuză. Vocile Gloriei, a lui Ying, Karin, Mattia, Franchesca și Violetta dau viață conceptului campaniei #MyOwnStory.

„Uneori mă gândesc la propria mea fragilitate și realizez că îmi place și că aș vrea să o arăt lumii”, spune Violetta. „Din când în când, îmi permit să mă răsfăț pe mine însămi cu o mică plăcere nevinovată”, remarcă Franchesca în cadrul clipului. „Eleganța poate fi obținută prin simplitate. Spiritul este cel care contează și care face diferența”, notează Karin.

Aceste gânduri personale sunt împărtășite cu noi tocmai pentru că rezonează cu oricine, cu visurile și aspirațiile femeilor de rând, noi, cele care ne încapsulăm zilnic universul personal în conținutul genților noastre, care ne reprezintă și care decodează secretele individualității noastre.

Energy Expo 10-13 octombrie