Gucci și Comme des Garçons fac din nou echipă pentru o geantă Limited-Edition

Scris de Ruxandra Tudor
Publicat la data de: 09-09-2019

în: Fashion

Anul trecut, Comme des Garçons lansa colecția Holiday 2018, care cuprindea piese exclusiviste semnate Burberry, Gucci, Maison Margiela și nu numai. Anul acesta, Gucci și Comme des Garçons fac din nou echipă pentru o geantă tote realizată în colaborare. De această dată, avem un print floral eclectic dispus în dungi verticale pe stratul exterior din vinil al genții. Logo-ul Comme des Garçons este așezat central, iar dunga iconică Gucci dă geometria perfectă suprapunându-se peste Comme des Garcon într-o fabuloasă reverență pentru ideea de colaborare. Geanta va fi pusă în vânzare luna aceasta, iar prețul ei este de aproximativ de 540 de Euro. Geanta recreează magia primului tote lansat de cele două branduri și va fi produsă în ediție limitată. Cele două branduri sunt printre marile câștigătoare, dacă ne gândim la efortul pe care acestea îl fac pentru a se impune pe piața tânără. Consumatorii din generația nouă sunt greu de cucerit, în contextul în care fashion-ul se inspiră tot mai mult din street-style, iar ordinea se dă peste cap. Dacă în anii trecuți regulile se stabileau pe cat-walk, iată că astăzi trăim o răsturnare fascinantă de situație. Pentru Gucci, marea revelație a fost Alessandro Michele, care a înlocuit-o pe Frida Giannini ca director creativ al casei. Acesta a schimbat radical rezonanța numelui Gucci care, în pofida accentului clasic, este astăzi cât de poate de contemporan și o prezență constantă în street fashion. Colaborarea cu Comme des Garçons pune accentul și mai mult pe valorile comune ale celor două branduri și ne amintim cu plăcere inclusiv de aventura jucăușă Comme des Garçons- Converse, o declarație de libertate și asumare deosebit de reușită. Brandul japonez fondat de Rei Kawakubo a câștigat enorm prin estetica sa avangardistă și liniile nonconformiste, iar Gucci nu face decât să arate încă o dată că valorile clasice pot supraviețui în timp, cu condiția să se adapteze și să înțeleagă psihologia noului consumator.