Brandul Dries Van Noten anunță un nou director creativ

Scris de Cătălina Teodorescu
Publicat la data de: 11-12-2024

în: Fashion

Julian Klausner Dries Van Noten

În luna martie a acestui an, designerul Dries Van Noten a anunțat că se va retrage din rolul de director de creație pe care îl ocupa în cadrul brandului său omonim, pe care l-a fondat în 1986. Retragerea sa a fost motivată de faptul că , după 38 de ani la cârma propriei companii, designerul își dorește să își îndrepte energia către „toate lucrurile de care nu am avut timp până acum”, notând, de asemenea, în statementul dat odată cu anunțul retragerii, că simte că „este timpul să las loc unei noi generații de talente să își imprime viziunea asupra brandului”.

La șase luni de la prezentarea ultimei colecții create de către fondator, labelul Dries Van Noten a anunțat un nou director creativ: Julian Klausner. Acesta va fi responsabil pentru crearea colecțiilor feminine dar și a celor masculine, iar prima sa colecție va fi prezentată în martie 2025, în cadrul calendarului oficial de la Paris Fashion Week.

Klausner, deși nu este încă un nume notoriu în industria modei, are un CV impresionant: a lucrat alături de brandul Dries Van Noten din 2018, asistând la crearea colecțiilor pentru femei, iar înainte de asta, a fost junior designer la brandul Maison Margiela. De asemenea, este absolvent al facultății La Cambre din Bruxelles (Van Noten este la rândul său originar din Belgia și absolvent al prestigioasei Royal Academy of Fine Arts din Antwerp, făcând parte din celebrul grup de designeri supranumiți „The Antwerp 6”.

„Julian nu este numai un designer talentat, ci alegerea clară pentru a mă succede la cârma creativă a companiei”, a declarant Dries Van Noten odată cu numirea lui Klausner în funcția de director creativ. „Faptul că are o înțelegere profundă a brandului și a valorilor lui va asigura o tranziție extrem de ușoară și un viitor strălucit pentru companie”.