Tiffany & Co. dezvăluie un nou magazin emblematic în China

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 11-02-2025

în: JewelsNews

Tiffany & Co.

Tiffany & Co. a dezvăluit noul său flagship store la Taikoo Li în Chengdu, China, o locație uimitoare cu trei etaje care exemplifică dedicarea brandului pentru piața chineză. Spațiul îmbină arta, măiestria și patrimoniul, oferind vizitatorilor o experiență unică.

Exteriorul impresionant, proiectat de arhitectul Hugh Dutton, prezintă o sculptură de lumină cinetică care reflectă strălucirea diamantelor Tiffany & Co.®, îmbinând creativitatea și măiestria. În interior, magazinul emană căldură și rafinament, cu accente rafinate Tiffany Blue® care contribuie la atmosfera luxuriantă.

Primul etaj, cunoscut sub numele de The World of Tiffany, prezintă o selecție de bijuterii cu diamante și colecții emblematice ale mărcii, inclusiv un candelabru uluitor inspirat de floarea magnolie din Chengdu, care celebrează cultura vibrantă a orașului.

La etajul al doilea, expoziția All About Love prezintă o vitrină excepțională de diamante alături de piese de artă contemporană precum Color & Light 2024 de Michelangelo Pistoletto. Bijuteriile Tiffany High Jewellery sunt expuse în vitrine piramidale unice din sticlă mată, inspirate de desenele lui Jean Schlumberger. Acest etaj prezintă, de asemenea, singurul salon de ceasuri din China, subliniind moștenirea apreciată a Tiffany & Co. în orologerie.

Tiffany & Co.

Etajul al treilea oferă o selecție atent selecționată de decorațiuni pentru casă, accesorii din piele și colecții pentru copii Tiffany, precum și un lounge privat exclusiv și o zonă de luat masa.

Lounge-ul prezintă Tiffany Cute, 2024 de Damien Hirst, în timp ce zona de luat masa este împodobită cu tapet personalizat care descrie Parcul Renmin din Chengdu.

Acest nou flagship reflectă angajamentul continuu al Tiffany & Co. de a oferi o experiență de brand impresionantă și luxuriantă într-unul dintre cele mai dinamice orașe din China.