Miele

Tiffany & Co. lansează prima colecție de bijuterii pentru bărbați

Scris de Luxury
Publicat la data de: 17-01-2020

în: Jewels

Casa americană de bijuterii de lux Tiffany & Co. a lansat prima colecție completă dedicată exclusiv bărbaților în cadrul unui eveniment prestigios organizat la Hollywood Athletic Club din Los Angeles.

Reed Krakoff, chief artistic officer al Tiffany & Co., este cel care a realizat designul colecției pe care o descrie drept „directă și fără complicații”. Printre cele 100 de creații noi vom regăsi ace de cravată, butoni, inele și ceasuri, accesorii din piele, un instrument de scris cu diamante, dar și o brățară din aur de 18 carate. Colecția include, de asemenea, bile de biliard, un yoyo și un board game din argint. Cu adevărat spectaculos este un set de șah realizat din aur și argint.

„Simt că Tiffany este singurul brand american de lux care prezintă credibilitate în realizarea de bijuterii pentru bărbați, chiar și bijuterii fine”, a specificat Krakoff.
Prețurile pentru articolele din colecția luxoasă variază între 295 și 22.000 de dolari.

Industria bijuteriilor fine pentru bărbați a înregistrat o creștere a vânzărilor de 22% între 2013 și 2018. Astfel, piața a ajuns la o valoare de circa 5,8 miliarde de dolari, potrivit datelor Euromonitor International. Compania estimează că vânzările vor atinge cifra de 6,6 miliarde de dolari până în 2023.

Casa Tiffany & Co. a început să-și diversifice portofoliul de bijuterii pentru a atrage cumpărători din categorii noi, pe fondul rezultatelor financiare sub potențial.

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands