Mulți oameni au probleme în a înțelege cum o imagine digitală poate avea valoare și de ce oamenii ar plăti mii – chiar milioane – de dolari pentru o fotografie, în special pentru proiecte precum Bored Ape Yacht Club și Cryptopunks. Alexandre Arnault, vicepreședintele Tiffany & Co., a dovedit că poți folosi arta NFT pentru a crea obiecte reale, fizice, realizând un pandantiv Tiffany & Co. Casual!
În calitate de proprietar al Cyptopunk #3167, Arnault a preluat personajul recunoscut și l-a transformat într-o bijuterie, care este realizată din aur roz și email, ochelarii sunt din rubin, safir și mozambic, iar cercelul este dintr-undiamant galben.
Dezvăluită pe Twitter, piesa a atras atenția, atât în comunitatea NFT, cât și în lumea modei, mulți considerând că bijuteria este o modalitate interesantă de a folosi contractul inteligent NFT și IP-ul care vine cu acesta.
Mulți deținători de Cryptopunk au afirmat că le-ar plăcea ca propriile lor NFT să fie transformate în bijuterii de către Tiffany & Co., așa că cine știe, poate există o oportunitate de afaceri profitabilă.
Nu este prima dată când Tiffany & Co. îmbrățișează web3 și Metaverse. Pentru April Fool’s, casa a glumit că va renunța la propria sa criptomonedă – TiffCoin – care mai târziu s-a dovedit a fi un lucru real.
Este clar că Alexandre Arnault este interesat să continue să facă punte între cele două lumi și rămâne de văzut care vor fi următorii pași ai Tiffany & Co.