Casa de șampanie Dom Pérignon împreună cu Lady Gaga au creat o campanie de promovare care sărbătorește puterea libertății creative

Scris de Lavinia Floroiu
Publicat la data de: 18-04-2021

în: NewsThe Famous

Casa de șampanie deținută de LVMH, Dom Pérignon, împreună cu actrița și cântăreața Lady Gaga invită publicul să intre în Queendom, un univers care sărbătorește puterea libertății creative.

Lansată săptămâna aceasta, campania internațională multimedia include o sculptură în ediție limitată, proiectată de cântăreața „Born This Way” în colaborare cu Nicola Formichetti. Parteneriatul creativ își propune să fie o sursă de inspirație, putere și forță.

„Colaborările sunt un pilon al luxului”, a declarat Christopher Ramey, președintele Affluent Insights, Palm Beach. „Brandurile de lux sunt definite de brandurile cu care se asociază, prin urmare, Dom Pérignon caută pe cei care aduc clienți noi la brandul lor.”

Săptămâna trecută, casa Champagne și-a anunțat parteneriatul cu Lady Gaga, care a postat o fotografie pe Instagram ținând o sticlă de roșu spumant vintage Dom Pérignon 2006, semnificând începutul unei colaborări care promite să producă mai mult conținut în următorii doi ani.

De atunci, au fost lansate o serie de imagini și filme, explorând în continuare teme de auto-exprimare și  libertate în creativitate.

„Puterea creativă este infinită”, a spus domnul Ramey. „Fiecare persoană o va percepe prin propriul obiectiv personal, iar campania de film întărește această temă”.

Dom Pérignon afirmă că șampania este o creație care inspiră emoții și ridică experiența umană. Datând din secolul al XVII-lea, și călugărul benedictin care a dat numele casei, marca încearcă să creeze și să dezvăluie echilibrul naturii și climatului în fiecare dintre sticlele sale. Împreună prin angajamentul lor comun față de meșteșuguri și creativitate, Dom Pérignon și Lady Gaga au creat o nouă lume în care „toată lumea este văzută, auzită și iubită”, așa cum a adus la viață fotograful de modă Nick Knight. 

foto via @luxurydaily.com

Pentru proiect, cântăreața și unul dintre colaboratorii săi artistici de lungă durată, domnul Formichetti, au proiectat o sculptură în ediție limitată, care acționează ca un voal, învelind o sticlă de Dom Pérignon vintage spumant rosé 2006. Marca a produs doar 110 dintre aceste sculpturi exclusive, care vor fi vândute în regim privat și prezentate în locațiile emblematice Dom Pérignon. Toate profiturile obținute din aceste vânzări vor fi donate organizației de caritate a Fundației Born This Way a Lady Gaga.

Cofondată și condusă de Lady Gaga, al cărei nume de naștere este Stefani Germanotta, și mama ei Cynthia Germanotta, fundația sprijină sănătatea tinerilor prin programări cu impact ridicat, conversații conduse de tineri și parteneriate strategice, intersectoriale. Misiunea sa este de a răspândi bunătatea, de a valida emoțiile tinerilor și de a elimina stigmatul din jurul sănătății mintale. În plus față de Dom Pérignon, mai multe branduri de vinuri și băuturi spirtoase de lux au colaborat cu artiști și figuri notabile în eforturile de a-și sublinia valorile. 

Săptămâna aceasta, marca Hennessy, deținută de LVMH, a apelat la rapperul și compozitorul Nas, premiat la Grammy, într-o campanie de sărbătorire a moștenirii și excelenței Black. Scurtmetrajul, intitulat „Dear Destiny,”, îl prezintă pe Nas scriind și citind cu voce tare o scrisoare pe care i-a scris-o fiicei sale, în care reflectă asupra bogatei istorii a excelenței Black.  

Marca franceză de coniac Rémy Martin a sărbătorit culturile de coniac și muzică printr-o serie de filme cu artist de înregistrare nominalizată la premiile Grammy 6LACK, pronunțat „negru”. În serie „Ground’s Melody”, 6LACK dezvăluie modul în care muzică este puternic influențată de orașe și comunități în care a fost creată, similar cu producția de coniac. „Una dintre axiomele comerțului cu amănuntul este că consumatorii răspund la„ frică și lăcomie ”, a spus domnul Ramey. „Actualizați pentru cei bogați, consumatorii răspund la„ frică, lăcomie și bine ”.”

Sursa: Dom Pérignon, Lady Gaga introduce universe of self-expression