“Air France, France is in the air”

Air France a lansat o nouă campanie de imagine ca parte a programului Transform 2015, numită “Air France, France is in the air”. Această nouă semnătură Air France face parte din ambițiosul program Transform 2015 și vine ca o schimbare după 15 ani de la lansarea sloganului ”Air France – Making the Sky the best place on Earth”. Campania cuprinde 6 imagini care definesc serviciile companiei și alte 12 imagini care ilustrează câteva dintre destinațiile către care Air France operează zboruri.

Cele 6 imagini menite să atragă atenția pasagerilor către serviciile companiei ilustrează: 

•              confortul aeronavelor A380

•              noua clasă La Premiere

•              noua clasă Business

•              gastronomia

•              rețeaua de destinații 

•              serviciul SkyPriority 

 

Au fost create și 12 imagini ce reprezintă destinații din întreaga lume, deservite de Air France: Paris, New York, Brazilia, Japonia, China, Africa, Italia etc.

Vizualurile sunt o expresie a stilul modern îmbinat cu istoria companiei și transmit mesaje special create pentru a rezona cu stilul franțuzesc. Imaginile sunt vii, pline de energie și de culoare, stabilind astfel o nouă etapă în cadrul Air France, la 15 ani după lansarea sloganului “Air France –  Making the Sky the best place on Earth”.

Noua campanie publicitară urmărește ca prin sloganul său, conceput în limba engleză, să ilustreze spiritul global al companiei, valorile Franței, recunoscute la nivel mondial: l’art de vivre, brand-uri de lux, bucătari cu stele Michelin, pasiunea pentru modă și promisiunea de a oferi călătorilor o experiență de neuitat la bord.