Despre calitatea și longevitatea genților L’Art No.29, cu Cristina Herea

Atunci când coboară de la pupitrul știrilor România TV, pășește în universul genților L’Art No.29. Îi place să se piardă în atelierul cu accesorii din foiță de aur sau argint și piele exclusivistă de șarpe și crocodil. Cristina Herea reușește să transforme obiectivitatea jurnalistică într-un univers al creațiilor în atelierul de marochinărie, astfel încât fiecare geantă se transformă într-o bijuterie personalizată.

De unde a pornit ideea afacerii cu genți din piele de crocodil?
Pasiunea pentru cochetărie a bunicii mele, o erudită a vieții culturale și o mare iubitoare de artă, m-a făcut mereu să înțeleg că detaliile sunt cele care dau personalitate unei femei. I-am admirat întotdeauna mănușile din dantelă, rochiile din mătase și nelipsitele perle, însă geanta din piele de crocodil pe care o purta și la piață a fost sursa de inspirație pentru ceea ce avea să devină peste decenii L’Art No.29. A fost punctul de plecare în a crea genți din piele prețioasă, dar care să fie practice și să scoată orice ținută din anonimat. Am transformat necesarul feminin într-o bijuterie.

Cum alegi modelele genților, ce te inspiră?
Această afacere este construită pentru a răspunde nevoilor femeilor active, independente și elegante. Tocmai de aceea, fiecare geantă ascunde povestea unei femei, fiind creată după dorințele ei. Toate creațiile sunt personalizate și modificate după bunul plac al clientelor. Plăcuțele gravate cu mesaje motivaționale, textele inscripționate pe capacul intern, pe foiță de argint sau aur și modele clasice sunt o extensie a personalității femeilor puternice, care ne sunt cliente.

Ce preferințe au femeile din România în materie de genți?
Am crezut întotdeauna că brandul este cel care contează, însă această idee a fost detronată în momentul în care am înțeles că ceea ce primează este calitatea. În ultimul an, am observat atenția femeilor pentru detaliile care fac diferența și accentul pe utilitatea și longevitatea produsului. Tocmai de aceea, selecția materialelor pe care le folosim este foarte atentă. Aducem piele de crocodil și șarpe din Thailanda, fiind prelucrată în Italia. Versatilitatea creațiilor L’Art No.29 ne-a făcut să câștigăm încrederea publicului feminin. Astfel, o geantă de zi poate fi ușor transformată în una elegantă de seară, prin ascunderea curelei sau a lanțului, ce o transformă în timpul zilei într-o geantă tip poștaș.

Care este cea mai ieftină, dar și cea mai scumpă geantă marca L’Art No.29?
Când am început acest business, mi-am dorit să fac genți din piele prețioasă, accesibile cât mai multor doamne. Și se pare că am reușit. Prețurile pornesc de la 400 de lei și ajung la 400 de euro. În urmă cu un an, am început să avem colaborări în câteva țări, precum Italia, Dubai și Monaco, unde prețurile impuse de colaboratorii noștri ajung la 1.000 de euro. Anul acesta, am participat și la târgul internațional de modă Pure London, unde am încheiat colaborări cu mai multe magazine din Anglia.

Care ar fi mesajul pentru femeile cochete?
Fiecare geantă poartă inscripționat un mesaj: „Beauty is in your heart!”, „Have faith!”. Iar fiecare geantă L’Art No.29 încearcă să ne aducă aminte că frumusețea este în noi, iar secretele le putem ascunde în poșetă!

www. lartno29.com