The Ritz-Carlton dezvăluie Missoni Resort Club în Bali

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 22-11-2024

în: NewsTravel

The Ritz-Carlton

Renumit pentru tricotajele sale caleidoscopice și modelele distinctive în zigzag, Missoni a îmbrăcat de-a lungul timpului vedete precum Beyoncé, Jennifer Lopez și chiar The Beatles în modelele sale jucăușe. Acum, în cadrul unui parteneriat interesant cu The Ritz-Carlton, aceste imprimeuri italiene îndrăznețe creează o atmosferă deosebită pe țărmurile din Bali.

Situat pe plaja exotică din Nusa Dua, The Ritz-Carlton, Bali a inaugurat exclusivistul Missoni Resort Club, unde paradisul întâlnește moda. De la șezlonguri și umbrele șic la zonele comune cu design elegant, fiecare detaliu al experienței de pe malul mării este infuzat de estetica caracteristică Missoni.

The Ritz-Carlton

Missoni Resort Club din Bali marchează a treia colaborare activă a brandului de modă pe plajă, designul său distinctiv decorând deja cluburile de plajă de lux de la One&Only Royal Mirage în Dubai, Verdura Resort by Rocco Forte în Sicilia și One&Only Reethi Rah în Maldive.

Oaspeții de la Ritz-Carlton, Bali se vor bucura de accesorii de plajă unicat, inclusiv zmeie colorate cu imprimeu Missoni și saltele de yoga. Pornind de la apele strălucitoare ale Oceanului Indian, Missoni și-a imprimat semnătura în diferite nuanțe de albastru pe întreaga plajă a clubului, în stropi eleganți de turcoaz și smarald pe plajă.

The Ritz-Carlton

Parteneriatul interesant nu se oprește pe plajă. Missoni a lansat, de asemenea, un magazin pop-up în cadrul resortului Ritz-Carlton, prezentând o colecție capsulă exclusivă. Prima colecție prezintă ținute de plajă Missoni atemporale, realizate cu țesături de arhivă, croite exclusiv pentru resortul de lux din Bali. În iunie 2025 va debuta o a doua colecție, cu un model personalizat creat exclusiv pentru stațiune.

„Prin îmbinarea stilului jucăuș al lui Missoni cu luxul atemporal al The Ritz-Carlton, oferim oaspeților noștri o oportunitate unică de a se scufunda într-o lume extraordinară a designului, creând amintiri care rămân mult timp după ce pleacă”, a declarat Jamie Kerr, VP și Global Brand Leader al The Ritz-Carlton.

Aceasta nu este prima incursiune a The Ritz-Carlton în domeniul modei. The Missoni Resort Club succede succesului lui Late Checkout: A Ritz-Carlton Story, o colecție capsulă care a îmbinat eleganța clasică a brandului cu streetwear-ul modern.