Rolex deschide anul viitor două showroom-uri grandioase în Los Angeles

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 09-08-2023

în: NewsWatches

Rolex

Rolex, care își desfășoară activitatea în domeniul comerțului cu amănuntul prin intermediul unor terți, deschide două showroom-uri importante în California. Se vehiculează că Hing Wa Lee Jewelers, condusă de David Lee (un remarcabil colecționar de Ferrari și comerciant de bijuterii de lungă durată), va investi 15 milioane de dolari într-un nou showroom, în care va fi prezent și Rolex, ce urmează să se deschidă anul viitor, potrivit WatchPro.

Spațiul va fi amplasat în Larchmont, un cartier în plină ascensiune situat între centrul orașului Los Angeles și Beverly Hills. Hing Wa Lee este cunoscut pentru că se adresează clienților chinezi, atât vizitatori, cât și expatriați și, potrivit lui Lee, a fost unul dintre primii dealeri cu capital asiatic din SUA pentru Rolex, începând cu 1995. Compania are deja două showroom-uri Rolex extinse în locațiile sale din Walnut și San Gabriel, în zona metropolitană Los Angeles. Marca este ancora în fiecare locație: Showroom-ul din Walnut are 22.000 de metri pătrați, iar spațiul din San Gabriel are 15.000 de metri pătrați. Nu se știe cât de mare va fi noul spațiu din Larchmont, dar se pare că va fi dotat cu toate facilitățile unui magazin modern de ceasuri, inclusiv spații interioare pentru relaxare, un rooftop în aer liber cu vedere la semnul Hollywood și un bar cu servicii complete.

Rolex

Între timp, pe Rodeo Drive, în Beverly Hills, Gearys, unul dintre cei mai vechi bijutieri din zonă, își deschide propriul showroom de 15.000 de metri pătrați, cu 7.000 de metri pătrați de spațiu rezervat pentru Rolex și 4.000 de metri pătrați rezervat pentru Patek Philippe, potrivit WatchPro. Acestea sunt, de asemenea, programate să se deschidă în toamna anului 2024. Cinci manufacturieri de ceasuri vor fi la fața locului pentru Rolex și unul pentru Patek Philippe. Acesta va fi singurul atelier Patek Philippe la vest de New York City. Și, bineînțeles, deasupra magazinului va exista un rooftop indispensabil pentru distracția clienților.

Rămâne de văzut dacă aceste locații vor facilita achiziția unui Rolex, dar, având în vedere tendințele actuale ale pieței, probabil că merită să faceți o vizită atunci când se deschid.