Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 03-07-2025

în: LifestyleNews

Glenmorangie

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport. Colaborarea a fost dezvăluită într-un scurtmetraj cu Harrison Ford, o figură emblematică a Hollywood-ului, care a dat dovadă de ironie – descriind parteneriatul cu un singur cuvânt: „Frumos” – pentru a marca anunțul.

Programată să coincidă cu Qatar Airways British Grand Prix din acest weekend de la Silverstone, activarea include o ofertă interactivă desfășurată pe circuitul istoric – locul primului Grand Prix oficial din 1950. Participanții vor fi invitați să deguste cocktailuri Glenmorangie și să stea în Eagle Speedster Jaguar E-Type prezentat în filmul campaniei.

Emily Prazer, Chief Commercial Officer la Formula 1, a declarat: „Ca parte a acordului nostru de 10 ani cu LVMH, suntem încântați să primim Glenmorangie din colecția Moët Hennessy Maisons ca Whisky Oficial al Formulei 1. Ambele companii stăpânesc măiestria profesiei de mulți ani și împărtășim un angajament față de rafinament și perfecțiune oferite în timp. Având în vedere respectul nostru reciproc pentru tradiție, este absolut potrivit să ne lansăm colaborarea la Grand Prix-ul britanic de Formula 1 de la Silverstone – circuitul care a găzduit prima noastră cursă în urmă cu 75 de ani.”

Parteneriatul alătură moștenirea de 180 de ani a Glenmorangie în ceea ce privește meșteșugul single malt din Highland cu reputația Formulei 1 pentru inovație tehnică și performanță. Aceasta marchează, de asemenea, o altă intrare strategică a LVMH în parteneriate sportive de profil înalt.

„Sunt încântat să pun în mișcare parteneriatul de referință al Glenmorangie cu Formula 1. Împărtășim cu F1 o mare mândrie pentru moștenirea noastră și o dorință de neoprit de a atinge noi culmi ale excelenței. Așteptăm cu nerăbdare performanțe spectaculoase și servicii pline de imaginație și sperăm că această colaborare va inspira și va entuziasma iubitorii de curse pe parcursul celui de-al 75-lea an aniversar al Formulei 1 – și nu numai.”, a spus Caspar MacRae, președinte și CEO al Glenmorangie.

Ca parte a platformei de campanie, Glenmorangie își reafirmă poziția privind consumul responsabil, pledând pentru conducerea fără alcool și oferind în același timp experiențe de ospitalitate la marginea pistei.

Introducerea Glenmorangie în paddock-ul F1 semnalează o schimbare mai amplă în strategia brandurilor de lux: experiența utilizatorului devine la fel de esențială ca și calitatea produsului. Cu activări imersive, susținerea celebrităților și moștenirea interdisciplinară acum în joc, acest parteneriat reflectă o abordare evolutivă a marketingului premium – una care poziționează whisky-ul ca fiind mai mult decât un spirit, ci ca parte a unui stil de viață aspirațional.