Pershing 7X | Performanța întâlnește luxul pe noul iaht Ferretti Group

Scris de Luxury
Publicat la data de: 15-04-2020

în: NauticNews
Pershing 7X

Noul iaht Pershing 7X, cu o lungime de 20 de metri, lansat de Ferretti Group la începutul acestui an, este sinonim cu performanța, tehnologia inovatoare și designul sportiv cu linii luxoase.

Iahtul este construit aproape în întregime din fibră de carbon, un detaliu care accentuează spiritul sportiv ce-l caracterizează. Pershing 7X are o carenă și suprastructură aerodinamică la care se adaugă designul părții din spate care evocă structura musculoasă a unei mașini de curse.

„O adevărată evoluție, atât din punct de vedere stilistic-funcțional, cât și din punct de vedere al performanței, noul Pershing 7X extinde gama actuală a mărcii, devenind un produs competitiv pe segmentul modelelor de peste 20 de metri. Produs din fibră de carbon, adaugă inovații estetice importante stilului Pershing tipic, fără a sacrifica tehnologia înaltă și performanța ridicată”, subliniază grupul. Iahtul a fost lansat oficial în cadrul Boot Düsseldorf.

Conceptul de construcție permite ambarcațiunii să atingă o viteză incredibilă de 50 de noduri. În plus, aceasta este prevăzută și cu un sistem inovator de poziționare dinamică ce îi menține poziția chiar și în condiții de vânt intens sau curenți puternici.

Cele două motoare diesel MAN de 1.800 de cai-putere asigură o viteză de croazieră impresionantă, de 42 de noduri. Performanța va fi cu siguranță apreciată de cei 16 pasageri de la bord care se vor bucura și de o priveliște superbă asupra mării.

Designul iahtului este semnat de Fulvio De Simoni, un veteran al industriei maritime de lux. La bord, lounge-ul de dimensiuni mari este caracterizat prin ferestrele ample, complet deschise, și acoperișul glisant din sticlă de culoare închisă. Ergonomia spațială este maximă datorită volumelor care îmbină tehnologia și performanța în proporții perfecte.

Noile portiere dreptunghiulare mult mai mari permit aerului și luminii naturale să pătrundă în încăperile de sub punți. Puntea principală are o vedere la 360 de grade asupra mării, datorită ferestrelor laterale mari și acoperișului din sticlă care, împreună cu ușa de sticlă complet retractabilă ce duce la salon, asigură fluiditate vizuală între zonele interioare și exterioare. Fluxurile sunt bine distribuite: în stația de cârmă tribord, din stânga, se află o canapea mare în formă de L, care înconjoară o masă ce poate fi extinsă pentru a găzdui până la opt persoane. În partea opusă se găsește un dulap cu TV retractabil.

O nouă caracteristică stilistică importantă a fost dezvoltată pentru prima dată la modelul Pershing 7X: noi hublouri în cabine, în forme pătrate și dreptunghiulare mult mai mari. Acestea pot fi acum deschise complet spre interior, umplând camerele cu aer și lumină.

Tonuri de gri și bej la interior

Interioarele sunt caracterizate de suprafețe elegante, iar încăperile sunt primitoare, cu un echilibru între armonie și funcționalitate. Decorul este dominat de linii pătrate și oblice, în timp ce pereții etalează diverse modele tridimensionale. Cât despre paleta cromatică, aceasta include nuanțe de gri și bej, combinate cu tonuri mai deschise și mai închise. Materialul predominant folosit este lemnul de nuc, cu dungi de culoare deschisă. Toate finisajele interioare au fost procesate pentru a li se reduce greutatea și a menține caracterul sportiv al iahtului.

Parchetul a fost realizat cu o bază ușoară, tehnologii de construcție și materiale inovatoare fiind utilizate la nivelul întregii tâmplării. Băile afișează un design 3D recurent, cu fibră de sticlă pe panourile de la duș, chiuvetă și toaletă, inclus în premieră pe acest model Pershing.

Ferretti Group a început în forță anul 2020 și va continua cu lansarea modelelor Riva 88′ Folgore, Ferretti Yachts 500 și 48 Wallytender X. În ultimii patru ani, grupul a investit peste 200 de milioane de euro în proiecte care au generat 90% din venituri în 2018. Alberto Galassi, CEO-ul Ferretti Group, a subliniat că volumul de comenzi din 2019 a fost de 691 de milioane de euro, în creștere cu 20% față de anul precedent.

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands