Aston Martin deschide primul flagship exclusivist din Asia

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 09-04-2024

în: AutoNews

Aston Martin

Aston Martin și-a construit o reputație remarcabilă prin promovarea unui anumit tip de noblețe britanică printr-un design rafinat, măiestrie, eleganță, dar acum producătorul de automobile își extinde strategia de vânzare la nivel mondial.

În urma succesului înregistrat de Q New York, prima locație de lux a Aston Martin, care a fost inaugurată în iunie 2023, producătorul auto a deschis cel de-al doilea flagship în Tokyo. Fiind primul său showroom din Asia, acesta aduce în Japonia apogeul serviciilor personalizate ale brand-ului „Q by Aston Martin”,  iar sediul se află în cadrul prestigiosului hotel de lux The Peninsula Tokyo.

Întins pe două etaje, showroom-ul de aproape 5.000 de metri pătrați expune trei modele emblematice de autoturisme și dispune de un salon uimitor pentru clienți , unde aceștia își pot crea modele de mașini personalizate.

Aston Martin

Q by Aston Martin duce personalizarea la un nou nivel de lux, oferind servicii și opțiuni de personalizare de top. Clienții exclusiviști își pot crea o versiune unică a mașinilor din gama principală și pot chiar solicita comisioane unice.

Nu numai că serviciul se dovedește a fi apreciat – în 2023, Q by Aston Martin a înregistrat o creștere globală de 36% în raport cu anul precedent, dar arată cum tendința de personalizare a bunurilor de lux este în expansiune, iar noua locație este o parte esențială a expansiunii producătorului de automobile de lux în Japonia.

„Tokyo este unul dintre cele mai importante centre ale luxului din lume. Având în vedere că în 2023 a fost locația numărul unu în ceea ce privește vânzările de mașini noi Aston Martin suntem încântați să ne dublăm prezența în retail cu acest nou showroom de referință uimitor din Tokyo”, a declarat Marco Mattiacci, director global al mărcii și director comercial al producătorului auto.