Rolls-Royce Motor Cars are o relație unică față de clienții săi. Relația sa strânsă cu femeile și bărbații care patronează marca le oferă factorilor de decizie ai companiei o înțelegere de neegalat a consumatorului super-lux: preferințele lor estetice, cerințele fără compromisuri ale stilului de viață și modelele de gust în schimbare. Numai cu această înțelegere și cu briefing-urile furnizate de Luxury Intelligence Unit a mărcii, marca este capabilă să creeze un răspuns precis al produsului. Black Badge este un exemplu viu în acest sens.
Abordarea lor față de produsele Rolls-Royce nu este diferită. Marca a răspuns în consecință, dezvoltând noi palete de culori, tratamente mai tehnice ale suprafețelor și experiențe de condus și mai puternice, fără a compromite vreodată sensibilitățile fără efort care au atras acest grup îndrăzneț de clienți către marca Rolls-Royce.
Noi vă lăsăm și admirați „Cel mai pur model Black Badge din toate timpurile” în cele ce urmează, iar pentru restul textului vă invităm să achiziționați revista noastră la centrele de difuzare a presei și în benzinării.