Acest lanț hotelier japonez cu izvoare termale dorește să se extindă în America de Nord

Scris de Lavinia Floroiu
Publicat la data de: 08-04-2021

în: Art & DesignNews

Cu peste 37 de locații în și în afara Japoniei, Hoshino Resorts este renumit pentru că își centrează proprietățile în jurul izvoarelor termale liniștitoare. De când a deschis porțile primului său han japonez sau ryokan în 1914, afacerea de familie în vârstă de 107 ani a crescut constant în popularitate. Și pe măsură ce controlul pandemiei asupra călătoriilor se ușurează, CEO-ul Yoshiharo Hoshino își propune o deschidere la nivel de stat în termen de trei până la cinci ani.

„Scopul meu personal este să aduc stațiuni tradiționale japoneze de izvoare termale în America de Nord”, a spus Hoshino într-un interviu pentru Bloomberg. „Există atât de multe resurse de izvor fierbinte în SUA.”

foto via @robbreport.com

Compania a cercetat deja numeroase locații cu ajutorul dezvoltatorilor și investitorilor imobiliari; Saratoga Springs, la trei ore de mers cu mașina de New York și Boston, pare să fi atras atenția lui Hoshino. După ce a devenit șeful companiei în 1991, Yoshiharo Hoshino a început să preia stațiunile balneare cu dificultăți și să le transforme în destinații de lux. Fiecare proprietate aflată sub umbrela companiei reflectă concepte estetice apreciate demult în Japonia. Ca atare, camerele de la proprietățile companiei tind spre minimalist și au decor tradițional japonez, cum ar fi podelele din paie tatami și ușile shoji.

foto via @robbreport.com

Locațiile în sine acordă prioritate frumuseții mediilor naturale și oferă oaspeților mese cu preparate din resursele proprii. Proprietățile sale dispun de izvoare termale, stațiunile Risonare oferă căutătorilor de aventuri ceva de făcut în aer liber, iar hotelurile OMO vă pun în centrul destinațiilor urbane.

Compania deține, de asemenea, Surfjack Hotel & Swim Club independent din Hawaii, dacă preferați oceanul decât un izvor fierbinte. Dar Hoshino este cel mai cunoscut pentru stațiunile sale ultra-luxoase Hoshinoya, care aduc conceptul high-end ryokan în destinații atrăgătoare precum Bali, Taiwan, Fuji și chiar inima Tokyo.

Sursa: This Japanese Hotelier Is Bringing the Magic of Traditional Hot Spring Hotels to North America