Moët & Chandon și Pharrell au dezvăluit o colecție de șampanie în ediție limitată

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 03-03-2025

în: LifestyleNews

Moët & Chandon

Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere. Lansată pe 1 martie, colecția în ediție limitată Moët & Chandon Pharrell Williams reunește semnătura creativă a câștigătorului Grammy și portofoliul divers de vinuri spumante al casei. 

Un simbol cheie al acestei colaborări este arcul, un element de design reprezentativ din arhivele Moët. Introdus pentru prima dată în 1892, arcul reprezintă unitatea și bucuria și este reinterpretat în modelele atrăgătoare ale colecției. Colaborarea cuprinde mai multe oferte exclusive, inclusiv sticle reproiectate de 750 ml de Moët & Chandon Impérial Brut și Nectar Impérial Rosé. Aceste sticle sunt disponibile în culori puternice – auriu, albastru închis, roșu intens și alb – și sunt inscripționate cu literele albe punctate ale lui Williams și o monogramă perlată cu inițialele sale, PW.

Moët & Chandon

Pentru colecționari, Bow Capsule Collection oferă sticle de mărime magnum, inclusiv Grand Vintage 2013, învelite într-o fundă textilă detașabilă, supradimensionată, împodobită cu mărgele perlate, realizată de artizanii de broderii de la Atelier Baqué Molinié din Paris. Vârful colecției este Jewel Masterpiece, cu doar 30 de piese lucrate manual disponibile.

Sticla cromată cu oglinzi, împodobită cu 89 de perle în relief realizate de artista Astrid de Chaillé, este încununată cu o fundă supradimensionată cu bijuterii, realizată din 7 310 perle, care a necesitat 300 de ore de lucru manual. Fundița detașabilă poate fi folosită și ca broșă.

Prezentată într-o cutie de lemn Midnight Blue cu semnătura lui Williams, fiecare piesă are un preț de 30.000 de euro și este disponibilă prin intermediul serviciului de vânzări private Moët Hennessy, în boutique-ul Epernay și în anumite baruri Moët & Chandon.

Moët & Chandon a fost mult timp șampania de referință pentru toasturile aniversare, onorând deopotrivă sărbătorile regalității și legendele culturale din muzică, sport și film. De la cea de-a 40-a aniversare a lui Paul Newman în 1965, la cea de-a 30-a aniversare a lui Scarlett Johansson în 2014 și la reuniunile anuale de familie ale lui Roger Federer, Moët a marcat unele dintre cele mai memorabile evenimente.