Energy Expo - Join the revolution

Zegna deschide un flagship store în New York

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 25-09-2024

în: FashionNews & Features

Zegna

Zegna, casa italiană de lux de îmbrăcăminte pentru bărbați, a deschis un nou magazin emblematic în districtul Meatpacking din New York. De-a lungul anilor, acest colț al Manhattanului și-a dobândit o reputație deosebită datorită amestecului său eclectic de artă, design și industrializare, un factor care, fără îndoială, a jucat un rol important în alegerea locației acestui nou magazin.

Povestea Zegna datează de mai bine de un secol, când brandul a fost fondat în Alpii italieni, în 1910, de Ermenegildo Zegna, care dorea să creeze țesături de clasă mondială, produse în armonie cu natura și comunitățile locale. De atunci, brandul – condus în continuare de familia Zegna – a devenit una dintre cele mai recunoscute companii italiene de îmbrăcăminte pentru bărbați și a fost listat la bursa din New York în 2021, devenind prima companie italiană de modă listată la New York. Astăzi, Zegna deține, de asemenea, atât brandul Thom Browne din New York, pe lângă Tom Ford Fashion, consolidând producătorul italian ca fiind unul dintre cei mai importanți în domeniul modei pentru bărbați, în special în SUA.

Acest magazin din New York va reprezenta identitatea actualizată a Zegna, urmând exemplul directorului artistic Alessandro Sartori, care și-a început cariera la Zegna în 1989, după care a urmat o perioadă la Berluti, înainte de a reveni la Zegna în 2016. În perioada petrecută la Zegna, Sartori a promovat idealurile caracterului practic, cu articole de îmbrăcăminte care reflectă nevoile omului modern, în timp ce brandul se concentrează pe noi direcții, cum ar fi articolele vestimentare de lux pentru petrecerea timpului liber.

Experiența de cumpărături din acest nou flagship va reflecta etosul colecției Zegna Luxury Leisurewear, îmbinând atât caracterul practic, cât și versatilitatea. Întinzându-se pe o suprafață de 1.600 de metri pătrați, magazinul întruchipează estetica brandului, evidențiind un nivel ridicat de lux și măiestrie, în timp ce interiorul contemporan creează un mediu primitor pentru clienți. 

Zegna

În interiorul magazinului, vizitatorii vor găsi cele mai recente colecții de îmbrăcăminte pentru bărbați, inclusiv elemente de bază din Luxury Leisurewear, precum bluza Alba, o gamă de îmbrăcăminte formală și renumiții adidași Triple Stitch ai mărcii.

În noul magazin din New York, experiența Zegna Made to Measure va fi, de asemenea, disponibilă pentru cei care doresc să își îmbunătățească garderoba cu o selecție de piese care au fost croite și fabricate după dimensiunile lor.

Prin deschiderea unui nou magazin emblematic în New York, Zegna demonstrează angajamentul său față de America ca fiind una dintre cele mai importante piețe ale sale. Această nouă locație din 66 Gansevoort Street, în districtul Meatpacking din New York, marchează un nou pas pentru brandul italian de îmbrăcăminte pentru bărbați.

Energy Expo 10-13 octombrie