
Cea mai recentă campanie de lenjerie a brandului Calvin Klein, care îl are ca star pe artistul Bad Bunny, a generat 8,4 milioane de dolari în valoare a impactului de media pe parcursul a mai puțin de 48 de ore. Campania a fost lansată fix acum o săptămână, mai exact lunea trecută, iar un raport efectuat de Launchmetrics a măsurat impactul pe care aceasta l-a avut în primele două zile.
„Media Impact Value” (MIV) este o metodă de măsurare folosită de compania Launchmetrics pentru a cuantifica din punct de vedere monetar influența pe care o generează o strategie de marketing în print, social media sau online, astfel încât să poată fi ulterior calculată rata de recuperare a investiției.
Campania Calvin Klein lansată săptămâna trecută îl afișază pe starul portorican purtând noii boxeri Icon cotton stretch. Campania a fost fotografiată de Mario Sorrenti în Puerto Rico. „[Proiectul acesta] este în lucru de ceva vreme și să îl văd în sfârșit că prinde viață este un sentiment care mă umple de mulțumire”, a declarant Bad Bunny. „Sunt fericit că am avut oportunitatea să fac parte din campania acestui brand iconic, iar faptul că a fost realizată în Puerto Rico a făcut totul să fie cu atât mai special pentru mine”. La momentul publicării acestui articol, campania a adunat 2,38 milioane de like-uri pe Instagram și 3,47 miloane de like-uri pe TikTok.
Bad Bunny este nu numai un artist apreciat (cu 90 de miliarde de stream-uri pe Spotify), ci are și o prezență semnificativă pe social media, contul lui de Instagram fiind urmărit de peste 47,6 de milioane de followeri, iar cel de TikTok de 35,2 milioane de followeri. În trecut, artistul a mai colaborat cu casa de modă Jacquemus pentru o serie de campanii, cu brandul adidas pentru o pereche de sneakerși-semnătură, și cu casa de modă Gucci, în campania căreia a pozat alături de supermodelul Kendall Jenner, cu care la momentul respectiv forma un cuplu. În 2024, ținuta lui Bad Bunny de la Gala Met a fost una dintre cele mai căutate apariții ale serii, traducându-se în 9 milioane de dolari valoare a impactului de media pentru Maison Margiela, casa de modă care l-a îmbrăcat pentru eveniment.
Brandul Calvin Klein are o istorie lungă de colaborări cu vedete pentru promovarea produselor sale. În anii 1980, Brooke Shields, pe atunci având doar 15 ani, a creat isterie în jurul jeanșilor Calvin Klein. În anii ’90, Mark Wahlberb a fost ridicat la statutul de „sex symbol” după ce a apărut într-o campanie de lenjerie Calvin Klein. Kendall Jenner, Lily Collins și Justin Bieber se numără printre alte vedete care au colaborat în ultimii ani cu CK. În august 2023, campania Calvin Klein Jeans cu starul K-pop Jungkook a adus companiei un MIV de 13,4 milioade de dolari în 48 de ore, iar în ianuarie 2024, campania de lenjerie în care a apărut actorul Jeremy Allen White a generat 12,7 milioane MIV pentru Calvin Klein.