Maison Margiela și Reebook lansează “Memory Of”

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 09-05-2022

în: Fashion

Maison Margiela

Maison Margiela și Reebok pur și simplu nu se pot părăsi unul pe celălalt. Deși „luna de miere” s-a încheiat de mult (colaborarea a început în 2020), cele două branduri încă au multe surprize de pregătit. Noul Trio de pantofi sport „Memory Of” reutilizează tehnica decortica care a fost reprezentativă pentru colaborările din trecut.

Maison Margiela

Cu lansarea programată pe 20 mai pe site-ul Maison Margiela și pe site-ul Reebok Margiela, noile modele de adidași „Memory Of” includ Reebok’s Instapump Fury, Question și Zig 3D Storm, care au fost toate decuplate și reasamblate în variante de culoare alb și negru.

Maison Margiela

Instapump Fury, de exemplu, are o talpă deconstruită și panouri de piele detașate deasupra, întrerupte ocazional de spumă expusă, în timp ce The Question a fost reiterată complet cu ochiuri de bricolaj, cu semnătura lui Allen Iverson, numărul 3 fiind înlocuit cu un „22” în relief pe călcâi ca un însemn al sistemului de ordine numerică de la Maison Margiela. De asemenea, specificațiile tehnice care informează Zig 3D Storm sunt inversate, iar logo-ul vectorial Reebok uzat se află deasupra căptușelii neacoperite.

Maison Margiela

Acești pantofi sunt, într-un fel, manifestarea fizică a acelui coșmar pe care toată lumea îl are, în care poartă doar lenjerie în public, expunând toate lucrurile private pe care nimeni nu trebuia să le vadă. Cu excepția faptului că în acest caz arată cool și nu tragic.

În comparație cu iterațiile anterioare ale liniei de încălțăminte colaborative Reebok & Margiela, „Memory Of” poartă mai mult semnătura „Margiela”.