
DKNY a prezentat-o pe Lila Moss ca noua sa imagine globală, debutând în campania pentru primăvara 2025. Marcând următorul capitol al seriei sale „New York Stories”, brandul se inspiră din filmele emblematice care prezintă spiritul și energia orașului New York.
Campania o captează pe Moss în calitate de personaj principal, permițându-i modelului să intre în diferite roluri, explorând orașul în cel mai bun mod pe care îl cunoaște. Creând oarecum un moment de cerc complet, campania succede apariția lui Kate Moss în campania Donna Karen New York Spring 2025.
„Lila Moss în calitate de noua imagine a DKNY întruchipează spiritul brandului nostru, rezonând cu consumatorii globali pentru a crea conexiuni autentice de brand”, afirmă Jeff Goldfarb, vicepreședinte executiv, într-un comunicat de presă. Această campanie întărește și mai mult angajamentul nostru de a extinde prezența globală a DKNY.”
Fotografiată de Mikael Jansson, campania îmbină aspectul tineresc cu un stil elevat, prezentând cele mai noi modele din colecția DKNY est. 1989. Piesele remarcabile includ tricoul polo cu dungi, pantalonii scurți din denim, parka galbenă și costumul cu dungi.