Grupul de turism rtk se lansează în România

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 08-05-2024

în: News & Features

rtk Romania

Grupul de turism RTK își face intrarea oficială pe piața românească prin subsidiara sa locală, rtk românia. Această mișcare strategică vine la doar câteva luni de la înființarea rtk românia și marchează un pas important pentru industria turismului din țară.

rtk România, o ramură a rtk international, cu o vastă rețea de peste 3.000 de agenții de turism afiliate în străinătate, promite să aducă în România servicii inovatoare și să sprijine agențiile locale în dezvoltarea parteneriatelor și distribuției independente a serviciilor turistice.

rtk

”Grupul rtk este deja activ în multe țări europene și sprijină distribuția serviciilor turistice, având un portofoliu extins de produse. Pe lângă touroperatorii consacrați, acesta are o rețea densă de parteneriate cu hoteluri, companii aeriene, destinații și furnizori de servicii turistice. În plus, rtk își va folosi expertiza sa de zeci de ani de pe alte piețe internaționale pentru a consolida o rețea de agenții de turism afiliate în România, în care fiecare agenție va rămâne independentă. În acest sens, subsidiara din România va avea rol de organizație neutră pentru agențiile de turism afiliate și le va oferi sprijin în domeniile: marketing, suport tehnic, training de produs și consolidarea unui portofoliu atractiv de furnizori de servicii pentru piața românească”, a declarat Dl. Thomas Boesl – Director Strategy & International Business Development RT / Raiffeisen Touristik Group GmbH.

Un aspect esențial al strategiei rtk românia este concentrarea pe vânzări B2B, evitând competiția directă cu agențiile de turism locale, astfel, acționează mai degrabă ca un partener, oferind suport agențiilor afiliate și facilitând distribuția independentă a serviciilor turistice. Acest tip de asociere aduce o mulțime de beneficii pentru parteneri, printre care: suport specializat și acces la know-how-ul internațional. Totodată, pentru a asigura o colaborare eficientă și profesională cu agențiile afiliate, rtk România va înființa un departament specializat de suport, oferind training și asistență la cel mai înalt nivel. De asemenea, departamentul de marketing va sprijini partenerii în promovarea produselor din portofoliu și în creșterea cifrei de afaceri.

Partenerii vor beneficia, de asemenea, de know-how-ul acumulat de rtk International de-a lungul timpului pe diverse piețe europene. Acest lucru va permite agențiilor afiliate să acceseze informații și condiții avantajoase de la furnizorii de servicii, fără a fi nevoie să le obțină sau să le negocieze separat.

rtk

”Consider că fiecare agenție afiliată la rtk românia se va putea dezvolta independent, beneficiind de tot suportul și de experiența noastră în relația cu furnizorii internaționali din portofoliu. rtk va fi un jucător important pe segmentul de outgoing, punând la dispoziția agențiilor afiliate din România o gamă largă de servicii turistice la prețuri competitive. Alte obiective pentru viitor ar putea include înființarea unui model de distribuție tip “franciză” sau activități proprii de touroperare”, subliniază Dl. Radu Colfescu – Managing Partner rtk românia.

În etapa inițială, rtk românia se concentrează pe segmentul de outgoing, oferind clienților români cele mai bune produse posibile pentru orice destinație, printr-o rețea extinsă de agenții afiliate. Portofoliul variat de furnizori internaționali va contribui la îmbunătățirea constantă a gamei de servicii turistice disponibile pe piața românească.

Pe viitor, rtk românia ia în considerare și promovarea turismului de incoming în România, beneficiind de rețeaua sa de peste 3.000 de agenții de turism afiliate în străinătate.