CUSTOM MADE CONSIGLIERI Mihaela Tudorică: „Luxul este privilegiul de a te detașa de problemele cotidiene”

Scris de Andrei Dimulescu
Publicat la data de: 18-02-2022

în: The Famous

Mihaela Tudorică

Mihaela Tudorică trăiește în lumea luxului auto din 2012. Dezvoltând prezența legendarelor mărci Bentley și Lamborghini, în cadrul Porsche Inter Auto România, activitatea ei zilnică de la birou a devenit, cu timpul, o veritabilă pasiune pentru eleganță și frumos. Am vorbit cu Mihaela despre lumea exclusivistă a luxului, de la automobile, la modă, despre tendințele care se remarcă în ultima vreme, și în contextul atât de neobișnuit al anului trecut.

Cum v-ați conturat propriul stil și cum a evoluat de-a lungul timpului?
M-au inspirat mărcile pentru care lucrez – mi-au dat acces într-o lume a frumosului și nu doar atât, dar mi-au și permis să o explorez, atât prin intermediul lor, cât și prin intermediul clienților cu care am ajuns să lucrez. În meseria mea, ascult și aflu foarte multe, drumul de la prima vizită într-un showroom a unui client și până la momentul în care îi predau cheile noii sale limuzine este aproape un proces de creație, în care creația se face în jurul personalității clientului, reflectându-i gusturile, preferințele și experiențele cu lumea luxului. Vizitând fabricile mărcilor, participând la evenimentele și experiențele exclusiviste pe care le organizează și găzduind, la rândul meu, asemenea evenimente, mi-am educat și conturat stilul propriu. Chiar dacă acum știu că instinctul este corect atunci când mă îndeamnă să aleg o rochie, un parfum sau un accesoriu, tot mă mai gândesc o clipă și filtrez alegerea de impuls prin toată experiența și prin prisma personalității și a ceea ce mă avantajează și mi se potrivește.

Cum ați caracteriza stilul dumneavoastră vestimentar?
Elegant și feminin.

CUSTOM MADE CONSIGLIERI Mihaela Tudorică: „Luxul este privilegiul de a te detașa de problemele cotidiene”

Urmăriți tendințele în lumea luxului? Sunt importante noutățile stilistice sau un stil clasic poate compensa prin eleganță și calitate ultimele apariții din fashion?
Da, da și iarăși da. Sigur că urmăresc tendințele din lumea luxului, e absolut necesar să fii la curent mai ales cu ce se întâmplă în lumea modei sau a tehnologiei. În plus, poveștile sunt fascinante. Dar de la mărcile pe care le reprezint am învățat că a alege ce e potrivit pentru tine e la fel de important ca a ști ce e la modă. E important să discerni – din multitudinea de produse și oferte pe care le ai la dispoziție – acele obiecte, acele piese sau acele tendințe care vor trece testul timpului, acele „instant classics”, pentru că acolo este valoarea reală. Respectul de sine se transmite și prin imaginea proprie. E un statement să fii bine îmbrăcat, e o bună primă impresie – or noi trăim într-o lume foarte vizuală și în care prima impresie se formează foarte repede și pe bază vizuală. Nu contează că vorbim despre haine elegante sau haine casual, în orice tip de ținută vezi dacă ansamblul și fiecare element în parte sunt de calitate, dacă se potrivesc împreună și, foarte important, dacă se potrivesc cu persoana care le poartă.

CUSTOM MADE CONSIGLIERI Mihaela Tudorică: „Luxul este privilegiul de a te detașa de problemele cotidiene”

Cât de importante sunt accesoriile și care sunt cele preferate de dumneavoastră, atât pe plan profesional, dar și în timpul liber?
Accesoriile sunt acele accente care spun povestea omului care le poartă – bijuteriile, ceasurile, eșarfele sau, în cazul femeilor, poșetele, toate pot fi motive de a începe o conversație. Deci, atunci când le porți, e bine să le porți pentru că au o poveste și au o istorie cu tine, nu doar pentru că au apărut pe site sau ți-au făcut cu ochiul dintr-o vitrină. Cu cât investești mai mult într-un obiect, căutând să afli despre ce stă în spatele lui – muncă, măiestrie, materiale, design, istorie –, cu atât vei ajunge să-l iubești mai mult și să-l porți cu mai multă plăcere odată ce a ajuns să te convingă să-l cumperi. Cam așa stau lucrurile, de altfel, și cu mașinile de lux. Clienții care ajung să viziteze și fabricile, să-i cunoască pe cei care prelucrează lemnul sau pielea sau asamblează motoarele și caroseriile ajung să comande mai repede mașinile proprii, să le configureze cu mai mare grijă și să le iubească mai mult.

Ne puteți descrie ce înseamnă pentru dumneavoastră experiența „custom made”?
Configurarea unei mașini de manufactură este, în sine, o experiență custom made, așa cum este și experiența ajustării unui costum sau a unei rochii de mare ocazie pe silueta ta. Ambele mărci pe care le reprezint au un punct forte prin manufactură – contribuțiile artizanilor, nenumăratele ore de muncă le definesc de-a lungul timpului. Poate și de aceea apreciez și investesc, la rândul meu, în produse custom made – cum sunt costumele de la Consiglieri. Custom made presupune atenție absolută față de client, detalii distinctive, personalizare extremă. Înseamnă să te preocupe ca mașina pe care o vinzi sau costumul pe care îl finisezi să reprezinte personalitatea clientului cât mai fidel cu putință, să-i dea o experiență aparte.

Profit de ocazie și vă întreb și ce noutăți îi așteaptă pe fanii mărcilor Bentley și Lamborghini în acest sezon?
Fabricile sunt în continuă dezvoltare și accentul se pune pe electric. Bentley tocmai a anunțat modelul său hibrid Flying Spur de 540 CP, Lamborghini a prezentat pieței primul său model hibrid – Sian, iar Bugatti a fost încorporat într-o nouă companie, fondată în parteneriat de Porsche și Rimac, Rimac fiind specializat în modele electrice. Mai mult, toate marile mărci și-au anunțat strategii pe termen lung, în care electrificarea și sustenabilitatea sunt cuvintele de ordine.

CUSTOM MADE CONSIGLIERI Mihaela Tudorică: „Luxul este privilegiul de a te detașa de problemele cotidiene”

Care este pentru dumneavoastră definiția luxului?
Aș putea cita un client care îmi spunea că atunci când se urcă în mașină uită de toate problemele zilei. Luxul înseamnă să-ți poți permite să te urci într-o asemenea mașină și să ai privilegiul de a te detașa de problemele cotidiene. Nu-mi rămâne decât să vă invit la showroom-urile noastre, Bentley București și Lamborghini București, să le testați, să le experimentați și sunt sigură că veți înțelege despre ce vorbesc.

Energy Expo 10-13 octombrie