Trenduri în parfumeria de nișă: #CreatorsTalks by Obsentum

Scris de Ozana Mazilu
Publicat la data de: 20-11-2018

în: It happened

Opt dintre cele mai influente nume din parfumeria de nișă din Europa s-au întâlnit recent la București pentru a dezbate tendințele din acest segment al industriei luxului, oferind o incursiune cu caracter personal în complexul proces de creație al celei de-a opta arte. „Creators Talk Perfumes: 2019 Trends in Niche Perfumery” a fost un eveniment în premieră în România, organizat de Obsentum.

Arta nu are limite, procesul de creație este infinit și nu are reguli, pornind doar de la dorințele consumatorului îmbinate cu experiențele de viață ale parfumierului, resursele Pământului sunt limitate și trebuie să ne gândim la sustenabilitate, iată concluziile primei întâlniri din seria #CreatorsTalks by Obsentum. De la case de parfumerie cu tradiție, aflate la a patra generație de parfumieri, unde bunicii au fost furnizorii oficiali ai monarhiilor europene și unde meșteșugul se transmite și azi din tată-n fiu, până la starurile noului val, creatori de parfumuri de nișă din Spania, Italia, Franța, România au oferit o incursiune excepțională în lumea esențelor rare. Paolo Terenzi, parfumier Tiziana Terenzi și V Canto, Tiziana Terenzi, director de creație al casei omonime, Etienne de Swardt, fondator État Libre d’Orange, Ramon Monegal, fondator și parfumier Monegal Perfumes, Mădălina Stoica-Blanchard, director de creație Jul et Mad Paris, Julien Blanchard, cofondator Jul et Mad Paris, Jean-Philippe Clermont, director artistic Atelier Des Ors, și Stefania Giannino, director de creație Nobile 1942, au dezvăluit secrete ale procesului creativ, de la concept și design de produs la strategie de marketing, explicând caracteristicile definitorii ale parfumeriei de nişă: o parfumerie artistică, ce foloseşte exclusiv ingrediente de calitate, făurită de creatori ce-şi exprimă viziunea estetică prin intermediul acestor arome.

Cei prezenți la eveniment au putut descoperi noi lansări exotice: de la parfumuri de lux făcute din deșeuri reciclate la esențe ce conțin fulgi de aur de 24 de carate, sticle încrustate cu cristale Swarovski sau placate cu aur și lumânări aromate în care creatorii au înlocuit fitilul tradițional cu lemn de santal pentru a recrea sunetul unui șemineu.

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands