
Cu ocazia lansării noi colecții de genți L’Art No. 29, brandul ce a pus întotdeauna accent pe latura umană emoțională, îmbină pasiunea pentru stil și modă cu spiritul caritabil și bucuria realizării unei fapte bune. Lucrate manual din piele de șarpe sau crocodil, inscripționate cu mesaje motivaționale și pregătite să ascundă toate secretele doamnelor, gențile L’Art No. 29 vin în această toamnă să ajute și copiii din familiile defavorizate.
Astfel, o geantă cumpărată se transformă într-un ghiozdan complet utilat pentru un copil de la centrul social “Ana și Copiii”. Campania a fost lansată prin intermediul evenimentului L’Art No. 29 Luxury Sales, ce a avut loc la restaurantul Il Locale din parcul Herăstrău, și continuă în mediul online. În cadrul evenimentului, participanții au avut ocazia să descopere piesele noii colecții de genți L’Art No. 29 și să ajute totodată un copil să înceapă noul an școlar în forță. Printre parteneri s-au numărat Fresh Corner, Oriflame și Plantum.
“Fiecare geantă spune o poveste, iar în această toamnă, fiecare clientă și prietenă a genților L’Art No. 29 a trimis un copil fericit la școală. Împreună am scris zeci de povești ale unor copii care merită șansa la educație! Le mulțumim tuturor!”, a declarat Cristina Herea, fondatoarea brandului.
Cristina Herea este antreprenoare, jurnalist, prezentator TV, organizator de evenimente și mai ales, un suflet frumos care apreciază viața și valorează simplitatea, ce și-a direcționat întotdeauna o mare parte din atenție și eforturi către sprijinul celor cărora le-a putut oferi ajutor.