Makeup artista care a creat conceptul de „no makeup makeup” introduce parfumul „No Fragrance Fragrance”

Scris de Cătălina Teodorescu
Publicat la data de: 30-10-2025

în: Beauty

No Fragrance Fragrance parfum

Victoria Jackson, makeup artista care a introdus și patentat conceptul de „no makeup makeup” în anii ’80, lansează un nou concept de parfumerie: „no fragrance fragrance”. Creată în colaborare cu Kim Wileman, această esență de parfum vine în completarea liniei de cosmetice pe care Jackson a lansat-o anul trecut.

În 1986, când Victoria Jackson și-a lansat linia omonimă de produse cosmetice (numită Victoria Jackson Cosmetics), a introdus termenul de „no makeup makeup” pentru a descrie un machiaj discret, care conturează și pune în evidență trăsăturile naturale ale feței, și care la prima vedere pare aproape imperceptibil. O inovație la vremea respectivă, exprimarea a intrat rapid în lexicon, iar în ziua de astăzi este un termen extrem de uzual pentru a descrie machiajul cu aspect natural, neîncărcat.

În 2024, Victoria Jackson a lansat un nou brand de cosmetice, inspirat de conceptul pe care l-a introdus acum treizeci de ani. Labelul se numește „No Makeup Makeup” și se focalizează, desigur, pe produse cosmetice care oferă un aspect cât mai natural. Acum, un an mai târziu de la această lansare, makeup artista Victoria Jackson, alături de Kim Wileman, co-fondatoarea „No Makeup Makeup”, lansează „No Fragrance Fragrance”, o esență „clean” și hipoalergenică.

„Sunt foarte sensibilă la parfumuri, uneori chiar alergică la anumite ingrediente”, explică Jackson legat de decizia sa de a se aventura pe piața parfumeriei. „Am vrut să creez ceva care să se lege de ideea de ‘totul e despre tine’ și să introduc un parfum care e mai degrabă o șoaptă decât un strigăt”.

No Fragrance Fragrance parfum

„No Fragrance Fragrance” este creat în colaborare cu Givaudan’s Custom Essence și fabricat în Italia. Prețul unui flacon de 20 de mililitri va fi 75 de dolari – sticla a fost gândită special să fie atât de mică pentru a putea să încapă în palmă, ca esența să fie ușor încălzită de căldura corpului înainte de a fi aplicată pe piele. „Este făcut să călătorească alături de tine, nu să stea pe un raft în baie. E gândit să îl poți purta cu tine în geantă”, spune Jackson despre flaconul miniatural.

Un alt lucru care face „No Fragrance Fragrance” să fie diferit este faptul că e o esență, nu un parfum, însă are rezistența unuia. „Apa de parfum are între 8 și 10% aromă, apa de toaletă are între 5 și 7%, iar apoi există mist-urile, care au 1%”, explică Kim Wileman. „Ceea ce am vrut noi să lansăm, introducând o nouă categorie, este această esență, care are 3% aromă, și care rezistă pe piele în jur de patru ore”.

Victoria Jackson și Kim Wileman
Victoria Jackson și Kim Wileman

„No Fragrance Fragrance” are note de bujor, lemn de santal, ambră, cocos și mosc. În plus, a fost creat cu o tehnologie invoatoare a laboratoarelor de parfumerie Givaudan, numită FlexScent, care permite aromei să protejeze microflora naturală a pielii, oferind și mai multă naturalețe mirosului ce rezultă în combinație cu aroma pielii purtătorului.


Secret Link