Cea mai nouă campanie a brandului Courrèges are un star neașteptat: confetti-ul

Scris de Cătălina Teodorescu
Publicat la data de: 09-10-2025

în: Art & DesignFashion

Campania pentru sezonul toamnă/iarnă 2025 a brandului francez Courrèges are ca star un element neașteptat. Dacă standardul este ca o campanie de promovare să includă celebrități sau modele, aici nu este cazul. În schimb, elementul principal este… confetti-ul.

Pentru această campanie, Nicolas Di Felice, directorul de creație al brandului Courrèges, a colaborat cu artistul Dan Colen, ale cărui picturi au inspirat colecția pentru sezonul actual. Volumul de picturi publicat în 2010 de către Colen, intitulat „ Moments Like This Never Last”, au servit ca referință pentru Di Felice când a creat colecția (lucru vizibil, de pildă, în faptul că multe dintre siluete au fost gândite cu o structură „twisted”, inspirată de serpentinele pentru petreceri. De asemenea, pe durata show-ului în cadrul căruia a fost prezentată colecția, confetti metalizat a plutit prin aer, un ventilator gigantic suflându-l astfel încât să învăluie modelele pe podium.

Courrèges
Show-ul Courrèges toamnă/iarnă 2025

Campania Courrèges pentru toamnă/iarnă 2025 marchează, astfel, o nouă colaborare între Di Felice și Dan Colen, dar și un parteneriat cu Shy High Farm Biennial, o expoziție care se desfășoară în acest moment în New York, fiind la prima ediție. Pe lângă a fi impresionat de creațiile lui Colen, designerul a declarat că este „ dat pe spate de toată munca extraordinară pe care Dan o face alături de Sky High Farm”, o organizație non-profit care adresează problema lipsei de mâncare printre New Yorkeri. „Pentru mine și pentru Courrèges a fost important să ne parteneriem cu el în jurul unui proiect de impact, precum această primă bienală. Să susținem dreptul la o nutriție corectă printr-o inițiativă de artă trimite un mesaj de speranță și solidaritate, dar și generează ajutor concret pentru cei nevoiași”, a spus Colen.  

Legat de decizia de a include confetti-ul lui Nicolas Di Felice în campania pentru toamnă/iarnă, Colen a spus: „Aceste mici forme geometrice care dansează pe un fundal alb m-au inspirat atât prin ceea ce simbolizează, cât și prin forma lor – un angajament față de optimism, folosit ca scut pentru a înfrunta greutățile vieții de zi cu zi. Când știrile se simțeau grele și deznădăjduitoare, cartea lui Dan mi-a oferit momente de fericire, ceva simplu și radical”. Designerul a mai adăugat că unul dintre motivele pentru care a ales ca starul campaniei Courrèges să fie confetti-ul a fost că i-a plăcut ideea ca cineva care răsfoiește paginile unei reviste de modă să „dea peste o explozie de confetti colorat – ca o gură de aer proaspăt”.