ANSON’S crește pe piața din România

Scris de Andrei Dimulescu
Publicat la data de: 17-10-2022

în: News

După o prezență de numai un an în România, ANSON’S, o companie de îmbrăcăminte multi-brand  pentru bărbați, anunță o bună evoluție a magazinului său din București.  

ANSON’S crește pe piața din România

Compania de modă masculină ANSON’S sărbătorește un an pe piața din România, cu punctul său comercial foarte competent pentru bărbați din Sun Plaza Shopping Center. Deschis anul trecut în septembrie, magazinul multi-brand a fost primul magazin al companiei în afara Germaniei. A adus un nou concept de experiență unică de cumpărături, concentrându-se pe o selecție de calitate de clasice atemporale și ultime tendințe, pe care clienții le pot combina cu ușurință pentru a-și crea propriul stil pentru orice ocazie.

Cu o suprafață de aproximativ 1.500 m², o arhitectură modernă, finisaje de înaltă calitate și cu modul său deosebit de prezentare a produselor, casa ANSON’S din Sun Plaza Shopping Center București și-a cucerit locul în rândul clienților, înregistrând o creștere chiar și în condiții de pandemie.

„ANSON’S este foarte mulțumit de magazinul din București. Înființarea magazinului în mijlocul pandemiei a fost un pas important pentru noi, mai ales ca retailer de modă, iar evoluția poate fi interpretată și mai pozitiv. Anul trecut ANSON’S a deschis si primul magazin in Praga, magazin ce a urmat același concept nou ca și casa sa din București. Magazinul din Praga s-a dezvoltat atât de bine încât acum este deschis un al doilea magazin. Așteptăm cu nerăbdare următorul pas în evoluția magazinelor noastre din regiune și creșteri viitoare. Mai mult, așteptăm constant cu nerăbdare noi oportunități de locație și mai multe decizii privind extinderea acestor locații”, a declarat Alina Șerban Regional Sales Manager  International la ANSON’S în România.

ANSON’S crește pe piața din România

Magazinul multi-brand din Sun Plaza București este locul ideal pentru bărbații activi și rafinați, pasionați de branduri internaționale precum Boss Black, Tommy Hilfiger, Joop, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Adidas, Karl si Armani Exchange, combinate cu branduri exclusive precum Mc Neal, Montego Men și Christian Berg, pentru alegerea pieselor cheie sau a ținutelor întregi. Într-o atmosferă foarte personală și confortabilă și cu servicii competente, bărbatul la modă își găsește și pune în valoare stilul vestimentar personal.

„În Europa Centrală și de Est, și astfel și în România prin magazinul său multi-brand din Sun Plaza, ANSON’S este reprezentat cu un concept de magazin complet nou: totul este foarte modern, luminos, spațios și există elemente în magazin care nu există deloc pe piața internă a Germaniei. Este realist că magazinele ANSON’S din Germania vor urma în curând piețele precum România și își vor construi conceptele de magazine în consecință. România avea să devină atunci un pionier în retailul modern de modă pentru bărbați, la fel ca Cehia sau Croația”, a adăugat Alina Șerban.

ANSON’S, retailerul de îmbrăcăminte pentru bărbați, combină mărcile internaționale de designer, cele mai recente tendințe și mărci exclusive sub același acoperiș în toate magazinele sale. Retailerul multi-brand reprezintă conștientizarea și calitatea stilului, clasicele atemporale și tendințele actuale laolaltă.

ANSON’S se califică cu un simț deosebit al orientării către servicii. Fiecare client se poate aștepta la o consultanță individuală în materie de ținută de la consilierii noștri în modă.

Gama ANSON’s include îmbrăcăminte pentru orice ocazie – de la o ținută comodă pentru timpul liber la o ținută de afaceri, de la costume la accesorii, inclusiv pantofi și îmbrăcăminte sport.

ANSON’S este locul în care fiecare bărbat va găsi cu siguranță noi articole preferate care îi subliniază aspectul individual. ANSON’S este membru al grupului Peek & Cloppenburg Düsseldorf.

Mai multe detalii pe https://www.ansons.com/ro