Mercedes-Benz a prezentat o nouă campanie globală în care actorul și regizorul de la Hollywood, Bradley Cooper, este protagonistul unei campanii de promovare a modelului G-Class electric, G 580 cu EQ Technology. Intitulată „The Rise of Electric”, campania evidențiază prima versiune complet electrică a emblematicului său off-roader.
Elementul central al campaniei este un scurtmetraj în care este prezentat Cooper, un vechi entuziast al modelului G-Class. Conceptual, videoclipul își propune să surprindă esența autoturismului printr-o secvență de acțiune dramatică, subliniind versatilitatea vehiculului atât în off-road, cât și în mediul urban. Campania subliniază capacitatea modelului G-Class electric de a le permite șoferilor să cucerească orice teren și să își urmeze propriul drum.
„G-Class face parte din viața mea de aproape 20 de ani. Pentru mine, a fost întotdeauna mai mult decât o mașină: a fost un companion în fiecare aventură”, a spus Bradley Cooper, actor, regizor de film și producător.
G 580 electric combină tradiția Mercedes-Benz cu tehnologia inovatoare, având patru motoare electrice controlate individual. Coloana sonoră a campaniei este o versiune reimaginată a hitului clasic „Ain’t No Mountain High Enough”, subliniind și mai mult spiritul indestructibil al vehiculului.
„Bradley Cooper a fost o alegere naturală pentru această campanie și premieră mondială, deoarece este un admirator înfocat al emblematicului nostru G-Class. Ca parte a iubitei noastre familii G, Bradley este o adevărată inspirație pentru depășirea limitelor”, a declarat Bettina Fetzer, Vicepreședinte Comunicare și Marketing, Mercedes-Benz AG.
Campania globală a mărcii a început pe 13 septembrie 2024. Aceasta se va desfășura pe majoritatea canalelor globale ale mărcii Mercedes-Benz și Clasa G, datele de începere variind de la piață la piață.