adidas devine partener oficial al viitoarei echipe Audi Formula 1

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 17-09-2025

în: News

adidas

Viitoarea echipă Audi F1 și adidas anunță un parteneriat pe mai mulți ani, în cadrul căruia producătorul german de articole sportive va deveni partenerul oficial al echipei în materie de îmbrăcăminte. Colecția, care va fi lansată înainte de începerea sezonului 2026, își propune să combine designuri elegante, care impresionează prin claritate și precizie, cu tehnologie de ultimă generație.

În cadrul parteneriatului, adidas și viitoarea echipă Audi F1 colaborează strâns pentru a dezvolta o colecție completă de echipamente de înaltă performanță – care să îndeplinească cerințe specifice – pentru piloți, mecanici, ingineri și alți membri ai echipei de pe circuit. Obiectivul comun este de a crea produse funcționale care să ofere echipei cel mai bun sprijin posibil pentru munca lor zilnică și să promoveze performanțe maxime. Într-un sport care prosperă datorită progresului continuu, colecția stabilește, de asemenea, noi tendințe în cultura sporturilor cu motor caracterizate prin tehnologia de ultimă generație adidas și o abordare proaspătă și inovatoare pentru padoc și nu numai.

„Acest parteneriat reunește două mărci iconice – cele patru inele și cele trei dungi – pe scena mondială și reprezintă un pas îndrăzneț înainte în călătoria noastră către grila de start ca Audi F1 Team. Împreună cu adidas, ne dotăm oamenii cu echipament sportiv tehnic de elită, care îmbunătățește performanța acolo unde contează cel mai mult. Dincolo de curse, împărtășim angajamentul de a avea un impact în afara pistei prin inovație, stil și o căutare neîncetată a excelenței. Împreună, vom crea activări îndrăznețe ale mărcii și experiențe revoluționare.”, a declarat Jonathan Wheatley, directorul echipei viitoarei Audi F1 Team.

Întrucât fanii se află în centrul acestui parteneriat, adidas și viitoarea echipă Audi F1 au îmbrățișat pasiunea lor pentru acest sport încă de la început, dând naștere unei colaborări care depășește simpla dezvoltare de articole vestimentare. Unite de o pasiune culturală comună pentru sport, inovație și design emoțional, cele două mărci vor lansa o linie exclusivă de articole vestimentare, încălțăminte și accesorii la nivel mondial, chiar înainte de prima cursă, oferind fanilor posibilitatea de a-și arăta solidaritatea cu echipa.

„Suntem foarte mândri să colaborăm cu viitoarea echipă Audi F1 și să le susținem debutul în cea mai înaltă competiție din acest sport. Reunirea celor patru inele iconice și a celor trei dungi ale noastre în padocul din 2026 marchează un nou capitol interesant în sportul cu motor. Ca parte a angajamentului nostru continuu față de F1, acest parteneriat demonstrează concentrarea noastră asupra colaborării cu mărci care împărtășesc aceleași convingeri și perspective inovatoare, atât pe pistă, cât și în afara acesteia. Așteptăm cu nerăbdare să dezvăluim tot ce am planificat, în încercarea de a le permite piloților și echipei să aibă succes și să atragă o nouă generație de fani ai sportului cu motor!”, a spus Bjørn Gulden, CEO al adidas.