Asus

Încă o gafă de comunicare în fashion

Scris de Luxury
Publicat la data de: 21-01-2020

în: News
Iaki - Relaxation Delight

Fashion Week a fost marcat, odată cu prezentarea brandului japonez COMME des GARÇONS, de încă o gafă de comunicare.

Trendul atitudinii political correct a făcut publicul mult mai atent la eventualele scăpări sau încălcări ale codului etic ȘI etnic, iar de această dată a fost rândul COMME des GARÇONS să își cere scuze public. Cu ce a greșit? În opinia unora, perucile cu codițe împletite folosite pe modele masculine albe au fost triggerul deoarece fac referire la un stil de coafura tipica culturii afro-emricane. Evident, modelele de culoare albă au atras oprobiul publicului, iar declarația a venit după ce brandul japonez a fost taxat cu un val considerabil de critici pe social media. Gestul ar fi putut fi trecut cu vederea, în opinia unora, însă este interesant că a venit din partea unui brand japonez, cultura acestei țări fiind una extrem de atentă la etichetă. Discriminarea și orice lezare a aspectelor care țin de identitatea culturală reprezintă una dintre cele mai explozive gafe pe care le poate face un brand de fashion, iar criticile au venit inclusiv din partea altor jucători din industrie.„Inspirația pentru accesoriile purtate în show-ul Comme des Garçons care prezintă piese din colecția masculină FW’20 a fost aspectul unui prinț egiptean. Nu am avut nicio clipă intenția să manifestăm lipsă de respect sau să lezăm demnitatea cuiva. Ne cerem scuze profund și sincer pentru orice neplăcere pe care alegerea noastră a provocat-o”, menționează Comme des Garçon în comunicat.

 

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands