Energy Expo - Join the revolution

Frank Ocean a lansat Homer – un brand de accesorii de lux

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 23-08-2021

în: FashionNews

Frank Ocean - Homer

Frank Ocean și-a făcut debutul în industria fashion de lux. Cântărețul american a lansat Homer, un brand de bijuterii menit să ia cu asalt scena modei internaționale și să ne orbească cu strălucirea materialelor și a pietrelor prețioase.

Cunoscut pentru sensibilitatea lui, dar și pentru bunul gust în materie de fashion, Frank Ocean și-a făcut debutul în industria accesoriilor de lux. Și nu oricum. Acesta a lansat Homer, un nou brand de bijuterii la care a lucrat timp de trei ani și jumătate și care, după spusele lui, se poziționează la același nivel cu prestigiosul brand Cartier.

Frank Ocean

Artistul nu este la prima experiență din industria modei. Acesta a avut o colaborare cu Prada, fiind imaginea colecției vestimentare din sezonul primăvară/vară 2020. Experiența sa în design nu se oprește aici. O dată cu lansarea albumului Blonde, Frank Ocean a îmbinat moda cu muzica si a lansat o revistă editată în totalitate de el și a deschis magazine pop-up. Mai mult decât atât,  în 2019, Frank și câțiva prieteni de-ai săi au format Summit-ul colectiv exclusiv dedicat designului de interior, în cadrul căruia au realizat piese de mobilier. bijuterii Frank OceanFrank Ocean nu a ales numele brandului întâmplător. Deși artistul a spus ca a ales această denumire pentru că domeniul pentru site era liber, adevăratul motiv este faptul că „Homer este considerat părintele istoriei, iar istoria este menită să reziste – la fel ca diamantele și aurul – și știu că Homer a folosit papirusul, dar mi-a plăcut întotdeauna ideea de a sculpta istoria în piatră”, a declarat Ocean. Prima colecție Homer conține 25 de bijuterii de ultimă generație, precum brățări încrustate cu diamante, pandantive din email ce înfățișează personaje din desene animate, eșarfe din mătase cu diferite modele și inele de aur sculptate cu „OK. Întreaga colecție a fost concepută în New York, dar fabricată în Italia și este inspirată din teme precum „obsesiile copilăriei” și „moștenirea ca fantezie”. Bijuteriile care alcătuiesc colecția sunt realizate din aur de 18 karate, argint reciclat și email pictat manual.O altă influență majoră în colecția de debut Homer este intersectarea naturii cu tehnologia. “Folosesc mult verde, deoarece reprezintă culoarea tulpinei unei flori și toate culorile se potrivesc cu ea.”, a declarat Ocean.

Prețurile accesoriilor care combină cultura pop cu luxul variază de la 395 de dolari pentru un inel din argint și ajung până la 1.898.000 de dolari pentru un colier din aur alb de 18K cu diamante cultivate în laborator. Frank OceanÎntreaga colecție Homer este prezentată într-un catalog de 84 de pagini creat și fotografiat chiar de Frank Ocean în colaborare cu prietenul său Tyrone Lebon. Catalogul poate fi găsit în vitrina magazinului Homer din New York sau poate fi solicitat prin intermediul site-ului său web.

Ocean a deschis și primul magazin al noului său brand, care este fabricat din aluminiu și uretan și este proiectat în colaborare cu arhitecții din New York, Michael Abel și Nile Greenberg.

 

 

Galerie Foto

Energy Expo 10-13 octombrie