Miele

Despre evenimentele speciale marca Nuit Sociale, cu Andrei Nistor

Scris de Ozana Mazilu
Publicat la data de: 01-08-2019

în: The Famous

Brandul de evenimente Nuit Sociale a luat naștere în 2015, din inițiativa lui Dan Stoicovici și a asociatului său, Andrei Nistor. Echipa Nuit Sociale a organizat, de-a lungul timpului, evenimente originale, în locații inedite și cu oameni speciali. Nuit Sociale a avut o ascensiune rapidă și se bucură de un real succes în rândul conceptelor de petrecere a timpului liber și de socializare. În interviul care urmează am discutat cu cofondatorul brandului, Andrei Nistor, despre cum a început acest business, dar și despre alte proiecte de-ale lui.

Ai studii în domenii diferite față de ceea ce faci acum. Cum ai început să organizezi evenimente și să deschizi diverse locații, având în vedere acest aspect?
Într-adevăr, în anul 2015, când am organizat împreună cu asociatul meu, Dan Stoicovici, primul eveniment Nuit Sociale, eram unul dintre cei trei parteneri fondatori ai societății de avocatură HMNA. După organizarea zilei mele de naștere pe terasa hotelului Residence Domenii (deținut de un client HMNA), am hotărât, împreună cu Dan, să ținem aici și un eveniment ce urma să se numească „Nuit Sociale”. Si-Lounge, Food Circus și terasa Le Bistrot Social au fost deschise ca o urmare firească a experienței dobândite în urma organizării evenimentelor. Am continuat să practic avocatura până în prezent, în paralel cu organizarea evenimentelor și deschiderea mai multor locații HoReCa.

Cum ai colaborat până acum cu Dan Stoicovici la proiectele Nuit Sociale și Appétit Social, și ce reprezintă acestea pentru tine?
Nuit Sociale și Appétit Social sunt două proiecte foarte dragi mie, ele semnificând, practic, începutul meu în acest domeniu. Cu Dan, de la bun început și până în prezent, am reușit să ne completăm foarte bine, astfel încât să creăm aceste branduri de succes. 

Ce alte proiecte derulezi, pe lângă acestea? Ai în plan să începi altele noi?
Din anul 2016, am început organizarea boutique-festivalului Le Petit Festival de Bucarest, care a crescut în fiecare an, în 2019 strângând peste 3.500 de participanți și artiști cunoscuți, precum Claptone și Lovebirds. În anul 2017, am organizat primul festival de street food – Festival du Bonheur, care a reușit să adune la cea de-a patra ediție, din mai 2019, peste 100.000 de participanți. De asemenea, din 2017, am deschis Food Circus și Si-Lounge, din luna mai am inaugurat și o terasă nouă, cu un aer foarte boem, în cadrul Institutului Francez (pe Bulevardul Dacia, nr. 77) – Le Bistrot Social, iar acum lucrăm la deschiderea unei plaje numite The Beach Mamaia.

Cum plănuiești să dezvolți, alături de Dan, Nuit Sociale și Appétit Social?
Nuit Sociale mai are multe surprize de oferit pe piața evenimentelor și, împreună cu Dan, le vom dezvălui treptat.

Ce părere ai despre felul în care a evoluat distracția tinerilor din Capitală și nu numai?
Piața evenimentelor din Capitală, dar și din țară este într-o continuă dezvoltare, este foarte competitivă, astfel încât te ține mereu în priză. Acesta este un lucru foarte bun pentru participanți, dar și pentru organizatori. Experiența creată participantului este cel mai important lucru, astăzi, în ceea ce privește evenimentele de gen.

Ce pasiuni, hobby-uri ai, pe lângă aceste concepte?
Îmi place foarte mult să călătoresc, să văd locuri noi și să cunosc oamenii care le dau culoare.

Ce înseamnă luxul pentru tine?
Luxul este o unitate de măsură ce descrie, în cazul fiecăruia dintre noi, un element cât mai greu de atins. În cazul meu, luxul este definit în ultima perioadă de momentele de liniște împărtășite cu oamenii dragi mie.

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands