
Armani creează continuu, de un sfert de secol încoace, noi standarde în industria de beauty, prin liniile de machiaj și produsele inovatoare de îngrijire a pielii. În același timp, brandul și-a demonstrat și celebrat mereu susținerea față de diverse alte branșe ale artei. Anul acesta, la fel ca și în ultimii șapte, Armani Beauty este unul dintre sponsorii principali ai Festivalului de Film de la Veneția, care va avea loc în perioada 27 august – 6 septembrie.
Astfel, look-urile invitaților și ale celebrităților care vor participa la această ediție a Festivalului de Film vor fi realizate cu ajutorul produselor Armani Beauty. Acest parteneriat întărește conexiunea casei de modă italiene cu lumea filmului. De altfel, Giorgio Armani, fondatorul casei, este el însuși pasionat de cinematografie, o afinitate care de-a lungul timpului s-a făcut vizibilă în colecțiile create de acesta, universul filmelor fiindu-i mereu o sursă importantă de inspirație. Giorgio Armani a semnat de asemenea producția de costume pentru numeroase pelicule cinematografice, printre care se numără „Mission Impossible”, „Phantom Protocol” și „The Wolf of Wall Street”.
Actrița Cate Blanchett, care este brand ambassador pentru Armani Beauty, este printre invitații de seamă ai acestei ediții a Festivalului de la Veneția, fiind starul filmului „Father Mother Sister”, în regia lui Jim Jarmusch. Aceasta va purta, desigur, look-uri de beauty sub semnătura Armani.
De asemenea, anul acesta Armani Beauty colaborează cu Festivalul de la Veneția pentru secțiunea Spotlight. Filmele care vor rula la această categorie vor putea fi votate de către public. Pelicula câștigătoare va fi premiată cu trofeul „Armani Beauty Audience Award”.