Caviar a personalizat o pereche de ochelari Apple Vision Pro

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 06-07-2023

în: News

Caviar

A trecut mai puțin de o lună de când Apple a dezvăluit ochelarii Vision Pro, iar brandul de personalizări de lux Caviar a venit deja cu versiunea personalizată, care este învelită în aur și are o husă rabatabilă. Compania este cunoscută pentru versiunile iPhone decorate cu bijuterii, materiale rare și chiar obiecte neobișnuite, cum ar fi un Rolex.

Caviar

Denumit CVR Edition, Apple Vision Pro este prezentat ca un computer spațial revoluționar de către gigantul tehnologic din Cupertino, iar Caviar susține că a transformat gadgetul într-o operă de artă. Se spune că ediția CVR este inspirată de ochelarii flip-up și măștile de schi Gucci ai lui Tom Ford. Potrivit companiei, scutul rabatabil din aur de 18K al versiunii personalizate a fost creat pentru a ascunde caracteristica Eyesight cu care este echipat Vision Pro pentru a „proteja confidențialitatea”.

„Judecând după reacția publicului, nu toată lumea își dorește să-și arate ochii pe ecranul extern. Cu versiunea Caviar, vă puteți păstra confidențialitatea dacă doriți. Alegerea vă aparține”, a explicat compania.

Caviar

Pe lângă capacul rabatabil, Caviar a îmbrăcat ochelarii în aur, inclusiv corpul din aluminiu și coroana digitală. Caviar spune că Ediția CVR este decorată cu aproximativ 1.5 kilograme de aur de 18K, ceea ce ar putea face căștile puțin prea grele pentru utilizatori, deoarece Vision Pro standard nu este foarte ușor. În plus, bentița versiunii personalizate este realizată din piele Connolly de pluș, care este folosită și de Curtea Regală Britanică și de compania de automobile Rolls-Royce.

Apple Vision Pro CVR Edition sunt disponibile în ediție limitată, fiind realizate doar 24 de exemplare, iar prețul acestora este de 49.990 de dolari. Ochelarii AR/VR vor fi puși în vânzare în toamna anului 2024.